Jostein K. Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) sånn passe løst. Endret 9. oktober 2011 av Jostein K. 1 Lenke til kommentar
NorwegianSF Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Vet ikke om skjermen tåler det men du kan alltids prøve med blå isopropanol Se denne gamle tråden på forumet for tips til hvor du kan få tak i det. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hva med å gni med fingeren? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Har forsøkt å gni med fingeren. Det skjer ikke særlig mye. Jeg tror jeg bør ta en prat med noen i en butikk før jeg kjører i gang med magesyre o.l. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hæ? Planlegger du å spy på skjermen? Uansett tviler jeg på at random folk i butikken kan mer enn det store internettet. Kanskje kan du demontere skjermen til en viss grad slik at du får tatt av en plast/glass -plate som sitter foran selve skjermen. I så fall kan du jo angripe den litt kraftigere. I såfall ville jeg ha prøvd med noe som er fettløselig, som feks. whitesprit, isoproanol, neglelakkfjerner etc. OBS: Eget ansvar. Du har ikke lyst til at sånne ting skal renne inn i deler som er mer enn en ren glass-/plastplate. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Kan jeg spørre hvorfor du har tegnet på skjermen din med vannfast tusj? 5 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 whitesprit, men vet ikke om det ødelegger skjermen eller ikke. tror ikke det skal gjøre det altså Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Kan garantere at stålull ødelegger skjermen selv om den er matt eller ikke. Går ut i fra det er en LCD-skjerm. Disse er som regel plast og ikke glass som på gamle CRT-skjermer og noen plasma-skjermer. Plast + løsemidler = stort sett ikke bra. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hæ? Planlegger du å spy på skjermen? Uansett tviler jeg på at random folk i butikken kan mer enn det store internettet. Kanskje kan du demontere skjermen til en viss grad slik at du får tatt av en plast/glass -plate som sitter foran selve skjermen. I så fall kan du jo angripe den litt kraftigere. I såfall ville jeg ha prøvd med noe som er fettløselig, som feks. whitesprit, isoproanol, neglelakkfjerner etc. OBS: Eget ansvar. Du har ikke lyst til at sånne ting skal renne inn i deler som er mer enn en ren glass-/plastplate. Sannsynligheten for at de i butikken ikke kødder med meg er sikkert større da. Men jeg har tro på det store httpnettet. Kan jeg spørre hvorfor du har tegnet på skjermen din med vannfast tusj? Det er ikke så enkelt å forklare. Jeg spilte ett spill, og jeg så meg nødt til å tegne på skjermen. Endret 21. mai 2011 av Jostein K. 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Du mener at du jukser og har tegnet på skjermen for å no-scope eller fordi man ikke har siktet som i Battlefield Bad Company 2 Hardcore. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Kan jeg spørre hvorfor du har tegnet på skjermen din med vannfast tusj? Det er ikke så enkelt å forklare. Jeg spilte ett spill, og jeg så meg nødt til å tegne på skjermen. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Du mener at du jukser og har tegnet på skjermen for å no-scope eller fordi man ikke har siktet som i Battlefield Bad Company 2 Hardcore. Nja. Spillet er for så vidt offline. Men hardcore er jeg. Hva med rødsprit/white spirit? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Tror whitepsrit skal funke, men vet ikke noe om det ødeleggr skjermen eller ikke Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Prøv i et hjørne med valgfritt løsemiddel. Eventuelt kan det hende at det fungerer å skrape det vekk med en negl. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Heh. Kjøp deg en ny skjerm og ikke vær en idiot neste gang du spiller et spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå