Gå til innhold

LØST

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ? Planlegger du å spy på skjermen? :whistle:

Uansett tviler jeg på at random folk i butikken kan mer enn det store internettet.

Kanskje kan du demontere skjermen til en viss grad slik at du får tatt av en plast/glass -plate som sitter foran selve skjermen. I så fall kan du jo angripe den litt kraftigere. I såfall ville jeg ha prøvd med noe som er fettløselig, som feks. whitesprit, isoproanol, neglelakkfjerner etc.

OBS: Eget ansvar. Du har ikke lyst til at sånne ting skal renne inn i deler som er mer enn en ren glass-/plastplate.

Lenke til kommentar

Kan garantere at stålull ødelegger skjermen selv om den er matt eller ikke. Går ut i fra det er en LCD-skjerm. Disse er som regel plast og ikke glass som på gamle CRT-skjermer og noen plasma-skjermer. Plast + løsemidler = stort sett ikke bra.

Lenke til kommentar

Hæ? Planlegger du å spy på skjermen? :whistle:

Uansett tviler jeg på at random folk i butikken kan mer enn det store internettet.

Kanskje kan du demontere skjermen til en viss grad slik at du får tatt av en plast/glass -plate som sitter foran selve skjermen. I så fall kan du jo angripe den litt kraftigere. I såfall ville jeg ha prøvd med noe som er fettløselig, som feks. whitesprit, isoproanol, neglelakkfjerner etc.

OBS: Eget ansvar. Du har ikke lyst til at sånne ting skal renne inn i deler som er mer enn en ren glass-/plastplate.

Sannsynligheten for at de i butikken ikke kødder med meg er sikkert større da. Men jeg har tro på det store httpnettet.

Kan jeg spørre hvorfor du har tegnet på skjermen din med vannfast tusj?

Det er ikke så enkelt å forklare. Jeg spilte ett spill, og jeg så meg nødt til å tegne på skjermen.

Endret av Jostein K.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kan jeg spørre hvorfor du har tegnet på skjermen din med vannfast tusj?

Det er ikke så enkelt å forklare. Jeg spilte ett spill, og jeg så meg nødt til å tegne på skjermen.

ist2_5112383-pencil-and-paper.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...