Hallais Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Fikk en oppdatering av skype (og kanskje w7) og nå vil ikke skype fungere. Har lastet ned flere versjoner og aner ikke hva problemet skal være. Prøvd over flere dager. Noen som har et tips eller to. Har ikke gjort noe med maskinen som skal tilsi at det ikke skal fungere Lenke til kommentar
Curlyfied Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det ville hjulpet om du beskrev hva som skjer litt bedre. Åpner programmet i det hele tatt? eller får du bare ikke logga inn? eller funker det bare ikke å ringe? Osv. osv. Og har du Windows eller OSx (mac). Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 får opp feilmelding når jeg skal åpne programmet. det kommer opp logg in åsså "Skype has stopped working" og det eneste jeg klarer å finne på google med samme feilmelding er fra 2007 med vista oppdatering. har windows 7 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Høyreklikk på skype-ikonet og sjekk om det er satt til å kjøre i kompatiblitetsmodus for vista, i Skype 5.3 skaper dette problemer. Hvis det er skrudd på fjerner du bare haken, klikker OK og starter programmet på nytt. Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 takk.. korfor sett den sæ i vista modus? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Akkurat hvorfor vet jeg ikke, men vil tippe det har noe med hvordan Skype oppfører seg mtp lukk/minimér/maksimér, da det har vært mye styr rundt akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå