flodhest Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Sier det en gang for alle: Logitech MX500 er den beste musa til ALT! Har testet de fleste andre "gode" mus på markedet, og ingenting slår denne! Helt RÅ på spilling, får den aldri til å lagge! MX500 Finnes ikke noe fasit svar på hva som er den beste musa siden det går på smak og behag... Har gutten en i.e 3.0 er det da ganske bortkasta å kjøpe en mx500 dessuten er han vandt til i.e 3.0 og det tar litt tid å venne seg til ny mus uansett. yeah...er ikke noe fasit svar nei, jeg bare sier min mening Men det man kan diskutere er hvilken mus som har best optisk leser, der tror jeg nok MX500 kommer best ut! Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kommer helt ann på hva man spiller seg vant til.. bruker selv MX300 og en fUnc musematte funker bra det.. jeg vet om folk som bruker ganske crappy mus/matte og fragger veldig bra så kommer mye ann på skillen du selv har Lenke til kommentar
Speedy^ Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg har Logitch Dual Optical og den har utrolig god presisjon og glider godt, , jeg har den i sammen med min gamer mus matte ( funC surface 1030 ) dette er en combo som jeg og mange andre er svært godt fornøgd med. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Logitech MX300 med func 1030 + Mouse bungee owns. Lenke til kommentar
slash Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 +HeatoN bruker denn!!!!111 ^^ min tante har en honeywell hjulmus. WHO THE FROG CARES!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå