torbis93 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har en PS3 slim som "mangler" jack og mic utganger. Så jeg lurte på om jeg kunne bruke noe som dette: http://www.dealextreme.com/p/virtual-5-1-surround-usb-2-0-external-sound-card-22472 Er firmware kompatibel med denne adapteren? Jeg har lest at man kan bruke den optiske utgangen og bruke convertere, men jeg vil bruke denne litt lettere løsningen om mulig. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Samme usb til minijack adapter har blitt rapportert som "funker bra med ps3" i denne tråden: USB sound card for ps3 Her er den fyr'n i tråden nevnt ovenfor brukte: USB Sound Card Adapter Eneste forskjellen mellom den og den fra dealextreme er fargen og prisen såvidt jeg kan se. 1 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) USB utgangen er ment for chat-lyd, skal du ha selve spill lyden så bruker du de standard analoge/digitale lydutgangene og en hodetelefon forsterker. (evt. en forsterker med hodetelefon utgang.) Det er derfor du finner PS3 headset med både analoge plugger og USB slik at du kan få begge typer lys på samme headset. Endret 20. mai 2011 av Topguy Lenke til kommentar
lyon Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg får ikke lyden til å funke med disse fra dealextreme, har 2 stk, heller ikke micen funka på den ene, må teste den andre. Uansett om micen funker så gjør du slik som Topguy sier, eller så kan du "enkelt" kjøre lyd fra kompositt kabelen, hvit og rød til hvit og rød "hun" inngang som har direkte minijack hun eller til bruke mini jack hun-hun adapter. Så du kan smette headsette/PC høytalere rett inn. Litt klønete forklart:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå