pavllion Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Hei jeg har mw2 på data, men jeg lurte på om det gikk ann å bruke ps3 kontrollen på pc? har bare hørt at xbox kontrollen funker. Er det mulig å bruke ps3 kontrollen til pc (MW2) Takk for svar Endret 19. mai 2011 av pavllion Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Last ned motionjoy, dette er et program som gjør at du kan bruke PS3 kontrollen din på PC. Bare sett den til å emulere en xbox kontroll, så virker det på samme måten Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Last ned motionjoy, dette er et program som gjør at du kan bruke PS3 kontrollen din på PC. Bare sett den til å emulere en xbox kontroll, så virker det på samme måten Ok men jeg har lastet ned den nå og ps3 kontrollen er kontaktet til pcen, jeg har testet den og som det var på instruksjonen. Nå vet jeg ikke hvordan jeg får kontakt med mw2 sammen med kontrollen. Endret 19. mai 2011 av pavllion Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Har ikke spilt MW2 på Pc med kontroll, så der er jeg redd jeg ikke kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå