Neophus Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Er det bare meg eller er det noenlunde _normalt_ å få mer glede av å se/studere et virkelig fint design enn sex/penger/mat/alkohol/dop/whatever ? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 uavhengig av hva man ser på er det ihvertfall digg å hvile øynene på noe pent, om dette er et design eller en kvinne eller no helt annet så blir det like digg... mener nå jeg ihvertfall... men når det kommer til glede rangerer ikke titting helt øverst på lista... Lenke til kommentar
yNx Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det er ihvertfall ikke meg... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Er nok berre deg jah.... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Nei, det er morra di. Seriøst, det kan være urtolig kult og studere et bra design, men det finnes kulere, og mer spennende ting enn som så! Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Seriøst, det kan være urtolig kult og studere et bra design, men det finnes kulere, og mer spennende ting enn som så! For eks DAMER!!!! 8) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Seriøst, det kan være urtolig kult og studere et bra design, men det finnes kulere, og mer spennende ting enn som så! For eks DAMER!!!! 8) 8) Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 damer, damer, damer, damer, damer, damer, damer, ohh Yoguhrt!!, damer, damer, damer, damer Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Seriøst, det kan være urtolig kult og studere et bra design, men det finnes kulere, og mer spennende ting enn som så! For eks DAMER!!!! 8) yeah! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 damer, damer, damer, damer, damer, damer, damer, ohh Yoguhrt!!, damer, damer, damer, damer hehe sinsykt bra da Lenke til kommentar
lobster Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 http://www.herresalongen.no/damer Her får du både design og damer :):) Dette var dødsharry gjort av meg. Å snikreklamere på denne måten er ikke bra.... Jeg tar sjangsen i og med at denne threaden ikke var spesielt "viktig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå