Gå til innhold

Feil å starte med å spille en senere Halo-utgivelse?

Anbefalte innlegg

Jeg låner en Xbox 360 i ca to måneder frem til jeg får kjøpt min egen.

I den forbindelse hadde jeg planlagt å spille en del Halo, men den eneste jeg har fått låne er Halo 3 (har ikke planer om å kjøpe spillene ennå). Jeg ser jo poenget i å starte med den første, men så er det det med at jeg ikke spiller det på min egen konsoll og derfor må starte på nytt når jeg kjøper min egen(eller?). Idéen om å runde en av de på 2 måneder er fjern ettersom jeg er så noob som man kan få blitt.

Så jeg lurer på om det er noen kraftige innvendinger mot å begynne midt i som en slags trening og heller starte på første når jeg kjøper min egen konsoll?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg startet med nr. 3, og det føltes til tider ut som om jeg hadde gått glipp av noe. Jeg synes alikevel ikke at man er nødt til å starte med det første spillet.

Dersom du føler at du må ha med deg hele historien kan du prøve å holde deg til multiplayeren til du har skaffet deg Halo Reach, Combat Evolved og 2.

Det ryktes for øvrig at det vil komme en remake av Halo CE. Dersom ryktet stemmer vil remaken mest sannsynlig bli annonsert i begynnelsen av juni(E3 2011).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, Halo er uansett ikke spill der storyien er så viktig, (I hvert fall slik jeg føler)

Start rett på Halo 3, tror ikke du går glipp av noe ;)

Mener det stikk motsatte:P Hvist du skal spille Halo, så ville jeg ha starte med Halo CE (1), Halo 2 for så spille Halo 3.

Jeg mener at historien er utrolig viktig og at du går glipp av masse hvist du hopper over de to første spillene:)

Lenke til kommentar

Startet med Halo 3 nå og tar det som en trening så får jeg heller følge det korrekte løpet senere. Jeg er sjokkert over hvor dårlig jeg er på det her; sikteferdighetene mine er ikke-eksisterende når jeg er i bevegelse så jeg er spent på om jeg vil se noen fremgang :p

Lenke til kommentar

Startet med Halo 3 nå og tar det som en trening så får jeg heller følge det korrekte løpet senere. Jeg er sjokkert over hvor dårlig jeg er på det her; sikteferdighetene mine er ikke-eksisterende når jeg er i bevegelse så jeg er spent på om jeg vil se noen fremgang :p

Vi har nok alle gått gjennom den samme veien :)

Bare å spille, og spille.

Lenke til kommentar

Vi har nok alle gått gjennom den samme veien :)

Bare å spille, og spille.

Godt å høre! Etter samtale med broren min og flere kamerater har jeg fått inntrykk av at alle har startet som pro-gamere uten nevneverdige problemer :p Jeg har heldigvis merket stor fremgang etter noen timer spilling med lillesøsteren min i går!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...