tflovik Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Tok denne makroen i dag. Har kun skarpet det litt opp. Endret 19. mai 2011 av Døgnvill Lenke til kommentar
DjIcet Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Til å være makro synes jeg bakgrunnen tok for mye oppmerksomhet, men det er kanskje bare min smak. Men synes du skulle ha mindre dybdeskarphet. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hei, Jeg synes dessverre ikke det ga meg noe særlig. Midtstilt motiv og forstyrrende bakgrunn. Motivet i seg selv er vel heller ikke av den mest spennende sorten. Og er det skyggen av fotografen vi ser under der? Foreslår at du prøver å lese litt om komposisjon, og prøver igjen med et mer interessant motiv Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Enig med de over. Motivet er ikke nevneværdig spennende. Men hadde du gått 1:1 her, og tatt bilde av noen flotte teksturer vi kan skimte i soppen kunne det gjort seg. Da med bare tekstur, og ingen annen tacky bakgrunn som her. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Takk for tilbakemeldingene, ser jeg må jobbe litt med komposisjon. Tok noen flere makro bilder i dag av blomster, men det var vind så det var vanskelig å få bildene bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå