Gjest medlem-245286 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei, jeg vil gjerne koble meg igjennom en anonym proxy server, men vet ikke helt hvordan jeg gjør dette. Jeg lurte samtidig på hva ulempene er? Jeg bruker Windows 7 Home Premium, har pcen koblet inn i en switch som så er koblet til modemet. Takk for svar Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Her er det en fri proxy, ulempen er at det er tregt om du bruker det gratis. http://anonymous-proxy-servers.net/en/jondofox.html How to install Du kan også bruke "tor" sammen med firefox, søk på tor på google. Endret 19. mai 2011 av arjato Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Takk for svar ;D Da har jeg anonym tilkobling, en venn av meg bruker det til nedlastning, kan man ikke bli opddaget da? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Om dette skal brukes til nedlastning så ville det være bedre å bruke vpn eller annen betalingsløsning for å få fart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå