AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei. Jeg har da selvfølgelig forelsket meg i en jente som bor ikke så langt unna meg. Uansett, så har hun en eks som det ble slutt med for ikke så alt for lenge siden. Han er da...ja hva skal jeg si. Han liker å klenge rundt på folk, inkludert meg og denne jenta når vi går alene. Har et veldig stort ønske om at han bare forsvinner, men så lett er det ikke. Hun sier at hun ikke har følelser for han lenger, men jeg er litt usikker... Hva burde jeg gjøre for å få han vekk? Eller, for og få han til å glemme henne? Postet av anonym: 65928e6fa9e221c934411e381aa2254a Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hva burde jeg gjøre for å få han vekk? Eller, for og få han til å glemme henne? Postet av anonym: 65928e6fa9e221c934411e381aa2254a Be han om å back the fuck off. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hva burde jeg gjøre for å få han vekk? Eller, for og få han til å glemme henne? Postet av anonym: 65928e6fa9e221c934411e381aa2254a Be han om å back the fuck off. Kan fort få feil konsekvenser det også.Antagelig er det en grunn til hun lar han holde på slik. Ved å gå så aggresivt ut kan man risikere å skyve henne også vekk. Det er mange som har et godt forhold til sine ekser. Å tro at alle følelser forsvinner automatisk så fort det blir slutt er naivt. Trådstarter sier det ikke er så lenge siden det ble slutt mellom dem. Det jeg tenker kan være den beste løsningen er rett og slett mer tid og se hva som skjer. Slike ting kan løse seg av seg selv. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Kan fort få feil konsekvenser det også. Antagelig er det en grunn til hun lar han holde på slik. Ved å gå så aggresivt ut kan man risikere å skyve henne også vekk. Det er mange som har et godt forhold til sine ekser. Å tro at alle følelser forsvinner automatisk så fort det blir slutt er naivt. Trådstarter sier det ikke er så lenge siden det ble slutt mellom dem. Det jeg tenker kan være den beste løsningen er rett og slett mer tid og se hva som skjer. Slike ting kan løse seg av seg selv. Derfor skal han si dette til han i enerom, be han om å la vær å henge så mye på henne siden han liker henne selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Derfor skal han si dette til han i enerom, be han om å la vær å henge så mye på henne siden han liker henne selv. Hvis de har et godt forhold med hverandre selv om det er slutt mellom dem er det en sjanse for at dette kommer til henne selv om han sier det til ham under fire øyne. Derfor står mitt råd. Nå sitter ikke jeg på fasiten da. Jeg kjenner jo ingen av dem. Lenke til kommentar
frds Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Vet du noe hvor lenge de var sammen etc og hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå