Gå til innhold

Får ikke uinstallert Adobe GoLive

akira7

Anbefalte innlegg

Jeg innstallerte GoLive samtidig som jeg bruker Macromedia Dreamweaver, og resultatet av det likte jeg MD mye bedre enn GoLive.

Men nå får jeg ikke uninstalla GoLive, prøver og prøver. Går på Add/Remove Programs, og forsatt hjelper det ikke.

Noen som vet hva som skjer? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kommer det feilmelding når du prøver å slette Go Live? de vanligste grunnene til at man ikke for avinstallert et program er fordi at man har sletta enten mappa eller en viktig fil som hører til programmet som gjør at man kan slette det, prøv å slett det med Tweak XP tror det var det det het.

Lenke til kommentar

i registret? er det noen filer som hører til Go live der?

er i hele tatt mappa, som hører til Go live på maskinene deres? hvis ingen av delene er der så kan det være det som er grunnen til at det ikke går an å slette GoLive.

hvilket OS kjører dere?

hvis dere kjører XP så kan dere bruke en funskjon som heter systemgjenoppretting, den tilbake stiller systemet deres, sånn at det blir sånn som før dere installerte programmet, men det vil allikevel ligge igjen noe fra programmet.

har erfaringer, fra når jeg krølla med det der, det ble noe krøll med norton, gikk ikke an å komme inn i norton antivirus, så jeg tok en gjenoppretting, å da klikka det helt, så skulle jeg reinstallere norton igjen, å da kom den med en feilmelding. så jeg reinstallerte hele systemet min.

så egentlig så har jeg slutta å bruke systemgjenoppreting etter den episoden fordi at når man tar en tilbakestilling så ligger fortsatt mappa igjen.

Lykke til begge to.

Tror det er et program som heter regcleaner eller noe i den rettningen som skal gjøre at man kan avinstallere program. også er det et program som heter Add/remove for 4 good, har ikke prøvd det jeg, men tror det skal være bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...