iChristian Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det bør du i hvert fall ikke gjøre. Du burde egentlig legge deg nå... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Du må kjene på din egen kropp, da alt er individuelt. Jeg har døgnet enkelte netter bare for å øve på prøven dagen etter, og er overbevist om at dette gav bedre resultat enn hva 7,5timer med søvn ville gitt. Det beste, hvis du er lite forberedt, tror jeg ville vært å fått minst 3,5 timer søvn. Det er noe med det å pugge som f, og når du våkner opp etter litt søvn så bare sitter det. Uten søvn får ikke hjernen nullstilt seg igjen, hvis du skjønner hva jeg mener! Humrer alltid når jeg tenker på hvordan alle lærere sier at man dagen før eksamen like godt kan slappe av med en tur på kino, for da lærer man ikke noe uansett.. Av alle dager i semesteret lærer jeg desidert mest dagen før eksamen, den er rett og slett uvurderlig! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Enig med deg der jj_89, åpnet faktisk læreboka og så på eksamensoppgavene i økonomi for ingeniører for første gang dagen før den eksamenen. Bestod med en helt greit karakter, hadde nok ikke blitt like bra hvis jeg ikke hadde gjort noe. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Klarte meg fint med 4 timers søvn. Å det er mye bedre øve enn sove for meg . Føler meg helt toppers Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Klarte meg fint med 4 timers søvn. Å det er mye bedre øve enn sove for meg . Føler meg helt toppers Hvordan gikk prøva? Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Veldig bra egentlig Klarte å svare på alt ialfall 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå