lindholm96 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei! Vurderer å kjøpe meg pc fra denne siden http://www.articom.no/pc.asp Tror dere dette er svindel ? Det er ikke akuratt den mest troverdige nettsiden jeg har sett :s Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvorfor ikke bare bestille fra en butikk du stoler på? Lenke til kommentar
lindholm96 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Denne siden leverer med hd 6990 grafikk kort Det gjør de ikke på komplett.no. har du noen andre sider der jeg kan konfigurere min egen pc? Lenke til kommentar
Illus Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Denne siden leverer med hd 6990 grafikk kort Det gjør de ikke på komplett.no. har du noen andre sider der jeg kan konfigurere min egen pc? Ring til komplett og jeg garanterer at du kan sette inn 6990 kort i en av de pc'ene de leverer i sin pc-bygger. Kjøpe pc fra en relativt ukjent aktør som du linker til er å be om bråk. Eneste er om prisen er unaturlig lav og du er kyndig nok til å fixe ting selv dersom det blir ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå