Gå til innhold

Hvilket mobil abonnement er billigst ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med internett har jeg kommet fram til at det beste tilbudet i dag er tele2 fastpris.

 

Enten fastpris 199kr, da får du 500 min/SMS/MB + 10mms.

Eller fastpris 299kr, da får du 1000 min/SMS/MB + 50 mms.

 

SMS og ringeminutter kan brukes i Norge og Sverige. Tele2 har også gunstige priser om du evt. skulle gå over, mest gunstige prisene jeg har sett.

 

 

Selv byttet jeg over til faspris 199 nå nettopp etter innkjøp av ny mobil, ringer lite, og sender lite SMS, men med internett var dette det gunstigste.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt OneCall i over ett år nå, og er veldig fornøyd!

 

Her er hva OneCall tilbyr av fastpris:

Grunnpakka 99,- : 150 MIN/SMS/MMS/MB

Folkepakka 199,- : 500 MIN/SMS/MMS/MB

Full Pakke 298,- : 1000 MIN/SMS/MMS/MB

XXL 447,- : 2000 MIN/SMS/MMS/MB

 

Merk: OneCall har samme antall MMS inkludert i mnd, som resten, noe ingen andre har.

 

I tillegg kan du doble antall inkluderte ringeminutter, sms, mms og mb for halve prisen av hva pakken opprinnelig inneholder.

 

- Mortis

Lenke til kommentar

Jeg har hatt OneCall i over ett år nå, og er veldig fornøyd!

 

Her er hva OneCall tilbyr av fastpris:

Grunnpakka 99,- : 150 MIN/SMS/MMS/MB

Folkepakka 199,- : 500 MIN/SMS/MMS/MB

Full Pakke 298,- : 1000 MIN/SMS/MMS/MB

XXL 447,- : 2000 MIN/SMS/MMS/MB

 

Merk: OneCall har samme antall MMS inkludert i mnd, som resten, noe ingen andre har.

 

I tillegg kan du doble antall inkluderte ringeminutter, sms, mms og mb for halve prisen av hva pakken opprinnelig inneholder.

 

- Mortis

 

One call: 500 MMS

Tele2: Kan brukes i sverige, men "kun" 10 MMS.

 

Personlig er jeg i sverige et par ganger iløpet av et år, og det går aldri en måned der jeg sender over 10 MMS(hvem i huleste gjør det?), derfor synes jeg tele2 er best. Men er man en hyppig MMS bruker og ellers aldri i Sverige er jo klart One Call det beste tilbudet ;)

Lenke til kommentar

Man får også god kundeservice, har hatt Tele2 på noen abonnement, og har måtte krangle for å si opp blant annet ett mobilt bredbånd som kun var bundet i 3 måneder.

På min far greide Tele2 å fakturere for TO forskjellige abonnementstyper SAMTIDIG, i samme periode! Fastpris 199 og Champion 239. Det er forøvrig ikke første gangen de feilfakturerer. De har en historie for mye feilfakturering.

Jeg har blitt fakturert for datatrafikk, ringetid og sms på ett abonnement, hvor sim-kortet har ligget i en skuff. Ingen i familien min rører Tele2, selv med ildtang.

 

EDIT: Hvorfor siterer du innlegget rett over? Det gjør tråden rotete.

 

- Mortis

Endret av Mortis
Lenke til kommentar

Man får også god kundeservice, har hatt Tele2 på noen abonnement, og har måtte krangle for å si opp blant annet ett mobilt bredbånd som kun var bundet i 3 måneder.

På min far greide Tele2 å fakturere for TO forskjellige abonnementstyper SAMTIDIG, i samme periode! Fastpris 199 og Champion 239. Det er forøvrig ikke første gangen de feilfakturerer. De har en historie for mye feilfakturering.

Jeg har blitt fakturert for datatrafikk, ringetid og sms på ett abonnement, hvor sim-kortet har ligget i en skuff. Ingen i familien min rører Tele2, selv med ildtang.

 

EDIT: Hvorfor siterer du innlegget rett over? Det gjør tråden rotete.

 

- Mortis

 

Ser ut som dere har vært litt uheldige ja. Akkurat når det kommer til TLF-abb er det kun pris som er viktigst for meg, men det er vell fordi jeg aldri trenger kundeservice.

 

Jeg siterer innlegget fordi det er det siterknappen er laget for. Du vil få et varsel at jeg har svart, og det vises direkte hvem og hva jeg har svart på/til. Jeg synes det blir langt mere rot med folk som ikke gjør dette, plutselig får jeg ikke med at de har svart, plutselig skjønner man ikke hvem de har svart til, og masse annet surr, det har jeg opplevd utallige ganger her inne ;)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

for øyeblikket har Chess kampanje på ansattabonnementet sitt! Ingen månedsavgift, gratis sms, mms, og samtaler/oppstart til alle Chesskunder!

Koster ingenting i innmelding, og 0,35 pr sms, minutt, oppstart til andre enn chess.

 

Med andre ord: Har kompisgjengen din ChessAmbassadør, så koster det ikke særlig mye!

 

Bestilling via https://www.chess.no/abonnement/forhandler/?distid=533&distdepid=26 frem til 24.januar, når kampanjen er over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...