Odesseiron Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Nå har vi en kalender som viser alle hendelsene i turneringen. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Så mange bf-konkurranser og alle på pc Må jeg kjøpe det til pc da tru Kommer det noe på xbox? eller var jeg bare blind Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Det er fullt mulig at vi i Gamer.no velger å arrangere småkonkurranser til Xbox 360. Kom gjerne med forslag Lenke til kommentar
KennethA Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvorfor ingen Call Of Duty konkurranse? Det er vel det mest populære FPS-spillet på markedet i dag... : S Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvordan skal dere kontrollere om folk griefer eller ikke i Battlefield-konkurransene? Spill med et par venner, og avtal at du skal drepe dem med smoke gjentatte ganger = Win Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Det er ikke vi som arrangerer de markerte dagskonkurransene. Slike spørsmål må rettes til Hellfragger eller Battlefield.no. Våre kommende småkonkurranser vil alle få egne forumtråder her på Gamer.no og Gamer's Paradise. Endret 19. mai 2011 av Odesseiron Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hva med en liten konkurranse i NHL 11? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Det er veldig aktuelt, uten at jeg vil love noe Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hadde vært gøy med noe for Xbox også Hva med en Halo: Reach turnering? Lenke til kommentar
The_Devil_94 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hva med en Little Big Planet 2 på ps3 konkuranse da??! Jeg fikk det til bursdagen min Har også Little Big Planet 1 på ps3 ! Lenke til kommentar
The_Devil_94 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Så mange bf-konkurranser og alle på pc Må jeg kjøpe det til pc da tru Kommer det noe på xbox? eller var jeg bare blind Hvis du har så lyst til å spille på Xbox'n din, så kan du jo gjøre det !. men anbefaler stert ett spill som heter : Http://www.runescape.com ! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Så mange bf-konkurranser og alle på pc Må jeg kjøpe det til pc da tru Kommer det noe på xbox? eller var jeg bare blind Hvis du har så lyst til å spille på Xbox'n din, så kan du jo gjøre det !. men anbefaler stert ett spill som heter : Http://www.runescape.com ! Jeg spiller som bare pokker på xbox'en min Men jeg vil vinne det som er av konkurranser Lenke til kommentar
PrImsTav Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg synes dere burde ha en nostalgi-turnering i Timesplitters. 1, 2 eller 3. Det er ett fett. Konge ville det blitt uansett (På PS2 eller Gamecube) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 CS 1.6? Eller hverfall Unreal Tournament '99. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå