bluekoala Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg leste en artikkel for ikke så lenge siden at det er kun et mindretall av de som har problemer med kviser som ikke kan for det selv. Det var visstnok de med hormonelle problemer. Det vil vel røft si at alle andre er for slurvete.. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Kan nok stemme dette, merker selv at jeg både blir mer kvisete og tørr på leppene når jeg unnlater å drikke vann, og at når jeg i mer fysisk aktive perioder drikker store mengder vann, så og si får slutt på begge problemene. Det er heller hos folk som sliter med uungåelige, arrdannende "røde" utbrudd som har genetisk/hormonell årsak. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg får kviser hvis jeg stresser. Det vil si i tillegg til de 1-2 jeg har circa hver 14. dage. Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Og poenget med tråden er? For veldig mange er faktisk ikke problemet at de er "for slurvete". Lenke til kommentar
MissVereide Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Selv er jeg superhygenisk angående huden min, og har likevel slitt med store hudproblemer (måtte faktisk flytte fra Spania til Norge igjen, pga. dette). Noen ganger avhenger ikke kviser av hygiene og hvilke produkter en bruker - selv om dette så klart kan være en faktor. For de som sliter veldig vil jeg for øvrig anbefale å oppsøke en god hudlege, og deretter få resept på ordentlig medisin - dere vil ikke angre! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Folk som mener at de som har kviser selv er skyld i det er ignorante drittsekker.. Joa, mange opplever at om de ikke vasker ansiktet, spiser skit, ikke drikker nok vann blablabla så får de en kvise eller to. Men å sammenligne det opp mot folk som har masse kviser og så si de selv er skyld i det er bare idiotisk. 2 Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 vasker ansiktet ofte og bruker sånn rens nå og da.. men plutselig en dag så bare poppa det opp 5!!! svære kviser på haken, og de er her enda... dritnasty... vet ikke hva jeg har gjort? :S sikkert været 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå