asyrst Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hei! Jeg har søkt komplett.no for retur av et produkt nå, og nå fikk jeg en mail av dem der det stod: "Denne E-mailen bekrefter din returforespørsel iht. angrerettloven på følgende vare: Varenummer: Varebeskrivelse: 119332 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL3 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz)" nå da? er det bare å pakke den inn igjen å sende den avgårde? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Må huske på å skrive RMA-nummeret tydelig på pakken, hvis ikke kan det ta betydelig lengre tid enn en "normal" retur. Les instruksjonene på komplett sin hjemmeside, de har skrevet omfattende informasjon om hendelsesforløpet i en retur der, les det før du spør om noe mer, de svarer antageligvis på det meste du lurer på. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 NEI! Du må vente på RMA nummer. Uten dette kan returen ta LANG tid. Det du har fått er sansynligvis en automatisk bekreftelse. Vent til den er registrert og du får RMA nummer. Sammen med dette følger også detaljerte instrukser på returen (merking osv). Du skal ha kopi av mailen med RMA nummer inne, pluss at RMA nummertet skal skrives på pakken. (Kjello var hakket hvassere ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå