asad Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 jeg prater med han snekkern i kardif, men han sier bare at han ikke stoler på meg. Alle i thiefes guilden er døde...hvem skal jeg prate med? Eller hva skal jeg gjøre for at "snekkern" skal stole på meg? Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 du får en quest av kjøpmannen som selger armor rett over gata Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Har du samlet inn pengene som Thorben's (snekkeren) niese skylder Matteo?? Mulig at det er det du må gjøre... prøv det.. gå først til Matteo, han gir deg i oppdrag å hente pengene i fra Gritta (niesen)... hun befinner seg inne i huset til Thorben... Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 takk for svarene. Man blir helt avhengi av det spillet...sykt. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hehe... jeg vet, mulig at det ligger en forbannelse over spillet eller noe sånt. Har hatt spillet siden forrige Lørdag, og har ikke gjort annet enn å spille det Har lest at det snart kommer ut en tileggspakke til spillet Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Satt og spilte det til kl 04:00 i natt nå skulle jeg egentlig stikke litt ut, men her er jeg igjen, og skal spille dagen lang, forhåpentligvis! Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 du får en quest av kjøpmannen som selger armor rett over gata Hmm...jeg får ikke noe quest av Matteo, gjør jeg noe galt? Jeg har joina militia hvis det har noe å si.. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg skal være enig i at det har VELDIG stor avhengighets faktor. jeg satt 16 timer i strekk og spilte det. Har rundet det 2 ganger allerede 1: paladin 2: Mercenary. Så kansje jeg må sette meg ned og runde det som Magican. Er det noen som har rundet det med det? Det noe fet? Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Hvor lang tid brukte du på å runde det? Hvor kan jeg lære lockpicking? Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 asad: den questen jeg nevnte er den samme som alfabanan sa. husker ikke hva jeg gjorde før og etter. du får sjekke ut ellusions guide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå