Joachim_F Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Rockstar mener 3.61-oppdateringen skaper overopphetning. Les hele saken Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Synd at PS3 har så mange problemer nå for tiden, men det er jo bare midlertidig, snart er alt tilbake til normalen, forhåpentligvis. Det har uansett ikke forandret min mening om at PS3 fortsatt er den beste spillkonsollen på markedet akkurat nå. Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Synd at PS3 har så mange problemer nå for tiden, men det er jo bare midlertidig, snart er alt tilbake til normalen, forhåpentligvis. Det har uansett ikke forandret min mening om at PS3 fortsatt er den beste spillkonsollen på markedet akkurat nå. Må nesten si meg enig i det. Spiller ikke så mye PS3 for tiden, men bruker den til andre ting (film og musikk). Få se om jeg ikke kan klare å komme meg gjennom Mass Effect 2 og The Witcher på PC mens jeg venter ^.^ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Firmware 3.61 not crashing LA.Noire Viss det er slik så kommer neste update til x360 som kan gjøre dagens spill ulesbare, spesielt på de litt eldre maskiner med "unreadable disk osv". Merkelig mye som skjer nå... Lenke til kommentar
EmpireNO Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 De samme problemene rapporteres for X360 versjonen, men Gamer.no lager selvfølgelig en sak om at det er problemer med den PS3 FW oppdateringen. http://support.rockstargames.com/entries/20126677-what-to-do-if-you-are-crashing-or-freezing-in-l-a-noire Lenke til kommentar
Siege Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Litt ironisk at RROD nå kommer til PS3 også Lenke til kommentar
mkon Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Sikkert tungt kodet spill slik at ps3 og xbox360 overopphetes.... Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei, De samme problemene rapporteres for X360 versjonen, men Gamer.no lager selvfølgelig en sak om at det er problemer med den PS3 FW oppdateringen. http://support.rockstargames.com/entries/20126677-what-to-do-if-you-are-crashing-or-freezing-in-l-a-noire De problemene det var snakk om, og som Rockstar hadde en post på tidligere, var direkte koblet til PlayStation 3 og FW-versjonen. Den du lenker til nå er versjonen som snakker om generelle problemer i spillet, og er den Rockstar henviser til nå i ettertid. Dette er ikke samme sak. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ingen problemer med min PS3 etter 8 timer L.A. Noire (mer eller mindre i strekk ) Episk bra spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå