Hveding Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Hei! Har laget en ør litenn cod mini movie. Må advare dere.. Er bare standar kills! Har laget den bare før å få tiden til å gå. Kommenter gjerne hva som er dårlig og bra med denne. Mvh Patrick. Endret 19. mai 2011 av Hveding Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Synes filmen var veldig bra!! likte den veldig godt, driver selv med en sån type video. Har du tenkt å lage flere videoer i nær framtid? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ganske bra redigert og har potensiale, men kanskje litt "kjedelige" kills og for korte streaks. Lykke til med flere videoer Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Sier som de andre, en bra film! Stå på Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Takker for feedback! Ja jeg skal lage flere... Men tenkte å recorde hver gang jeg gamer... Ca i en måneds tid, før å se hva jeg sitter med. Få bedre frag osv Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Liker filmer som det her bedre en disse sniper editsene, så denne var midt i blinken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå