StinaStina Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Sant det IChristian hehe. De har ikke møtt disse typene og kan dermed ikke sette seg inn i meg Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hugo : Barna har ikke noe med mine kjærlighetshistorier å gjøre. Det er forskjell på et liv utenfor barna og livet sammen med barna. . Historikken min går på: problemer angående menn som jeg har hatt kontakt med. Barna mine er ikke vedrørt i dette. Jeg har vært borti noen drittsekktyper ja, men dette har ikke med barna å gjøre i det hele tatt. De har ikke møtt alle drittsekktypene engang, heldigvis Ellers så har jeg ikke gjort noe annet galt i fortiden min at jeg har vært med noen dritttsekktyper. Og blitt såret av dem. Skulle tro jeg hadde gjort noe galt i følge noen av dere, hugo. Har jeg gjort noe galt ifølge historikken min? Jeg mener ikke å skjære alle over én kam, men jeg møter nok av foreldre gjennom jobben som ikke helt evner å se at deres private kjærlighetsliv også påvirker barna deres. Det kan selvfølgelig godt være du klarer å skjerme barna dine for alle de nedturene det ser ut til at du har hatt på kjærlighetsfronten, men jeg blir umiddelbart litt skeptisk ift. hvordan dette også kan påvirke dem. Eksempelvis vil de også merke det hvis du går rundt og er deppa eller engstelig pga. du er i et dårlig forhold. Hvis du klarer å skjerme dem er det selvfølgelig bra, men erfaringen min tilsier at mange foreldre ikke helt har et så bevisst forhold til dette som de burde. Om du har gjort noe galt eller ikke, er det i grunnen lite poeng i å diskutere. Jeg ville frem til at du også har et ansvar ift. å lære av de erfaringene du har gjort deg. Du kan ikke bestemme noe ift. hva andre gjør, men du kan bestemme noe ift. hva du lar andre gjøre mot deg. Når du nå har opplevd gjentatte ganger å ende opp med drittsekktyper tenker jeg det vil være en idé å stoppe opp og tenke over hva det var som gjorde at du i første omgang ble kjent med og tiltrukket av dem. Det er ganske så sikkert et mønster eller noen fellestrekk der, og oppdager du dem kan du øke sannsynligheten for at dette ikke skjer igjen. For å bruke en klisje: "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me." 2 Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har nå begynt å distansere meg fra menn pga barna. Jeg blir jo lei meg hver gang noe skjærer seg, og da blir jeg ulykkelig, og er redd barna ser det på meg ja. Men skjuler det, og later som om alt er greit, men man vet jo aldri hva barn kan se, og tenk om jeg kollapser helt , derfor tar jeg pause fra dating for tiden Er lykkeligere uten sorger !!! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 sant det du Postet av anonym: 26ffaae2870afb101834fea256ee04f9 Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 beklager , postet som anonym med å taste på feil knapp her. Ja de har ikke opplevd alle drittsekktypene og har ikke erfaringen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå