StinaStina Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Tror ikke dette funker . Jeg trakk meg fra et møte og fyren truet meg på livet, så enkelt var det hehe, men han unnskyldte seg etterpå, og spurte om vi igjen skulle møtes, og nå tør jeg aldri å møte han. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hvor finner du disse folka egentlig, alle du kommer i kontakt med virker fullstendig kookkoo i hodet. 3 Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Tror ikke dette funker . Jeg trakk meg fra et møte og fyren truet meg på livet, så enkelt var det hehe, men han unnskyldte seg etterpå, og spurte om vi igjen skulle møtes, og nå tør jeg aldri å møte han. Men da har du jo allerede svart på spørsmålet i åpningsposten. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Han truet meg på livet på telefonsvareren min i dag også , siden jeg ikke tok telefonen da han ringte.... Han kødder kanskje bare, falske trusler.... Av og til lurer jeg på om folk gjør slik fordi de er forelsket og har følelser og ikke mener å være sånn, men bare sier det med ord...... Men best å holde meg unna han ..... Kan jo være han er farlig.... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvorfor gir du ut nr ditt? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Han truet meg på livet på telefonsvareren min i dag også Da kan du like greit anmelde ham for drapstrussler og få i stand et besøks- og kontaktforbud. Jeg ville kontaktet politet FØR vedkommende plutselig står på døra og tar livet av deg. 1 Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Tror ikke at han vil gjøre alvor av å gjøre meg noe..... Tror det er bare syke tomme trusler. Han bor langt unna, så er ikke så redd for at han plutselig står utenfor. Han bor tross alt 4 timer unna meg. Men det er sterkt å si slike ting på telefonsvareren, er jo trussel. Han ringte meg i dag også, men jeg var på jobb og fikk ikke tatt telefonen. Denne gang la han ikke igjen beskjed på svareren. Nei jeg velger å ikke anmelde han, velger å tro at han ikke vil gjøre meg noe. Han har jo aldri møtt meg før, så hvorfor skal han liksom gjøre meg noe....Men han er gal når han kan si sånnt på telefonen, men jaja..... velger å tro at han glemmer meg snart Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Etter å ha lest gjennom flere innlegg du har skrevet, så virker det som om du har det med å rote deg borti feil personer. Hvorfor ikke være litt mer kresen og stille krav? Selv er jeg mann og har brent meg flere ganger. Det har resultert i noen få krav som jeg ikke firer på, til gjengjeld tolererer jeg mer på andre områder. En som truer deg er kanskje ikke så lurt å få i hus, ettersom du har barn? Når deg gjelder å date noen på avstand har jeg gjort det flere ganger. Bruk litt tid på å snakke om hvilke forventninger man har til et eventuelt møte.Postet av anonym: 912b56aa6cd68662dc2f290ac9f761cc Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvorfor plutselig late som om du kan spøke det bort og ikke vil gjøre noe alvorlig ut av det? Her er min oppfatning av deg som poster. Du - "VRÆÆÆÆL, HYYYL, SKRIIIK, HJELP!" *får tips råd og hjelp* - "Nei altså, det går bra.. Trenger ikke å gjøre noe mer ut av det.." Ser ut for meg som du har hatt dine få minutters oppmerksomhet for denne gang. Kanskje du burde ta deg sammen? Du er ca. 35 år, du burde ha integritet og fornuft nå! Regner med at siden du er aktiv poster, og virker relativt oppegående på nett, så burde du ha nettvett regler greit innabords også. Men det klarer jeg ikke å se at du har med måten du poster dine svar på. Virker mer for meg som om du bevisst skriver ting som tør liksom ikke hehe Ta dette sammen med alt det andre. Du poster ting som at han gir deg drapstrusler, ikke minst på tlf. svarer! Ser videre at du har nevnt tidligere at du har barn. Er det bare jeg som ser at det er noe som ikke stemmer? Vel, om du har så mange tilbud og du nevner ting som at han har kvaliteter du ikke liker. Igjen - hva drøyer du med?! Videre - så fort noen kommer med noe som du kan ta som kritikk, så formulerer du svar som at du skal fremheve deg selv på for at du skal se ut som om du er sammenfattet og jordnær. Du går rett i forsvars modus med nebb og klør. Du kommer ingen vei med å søke symapti og oppmerksomhet. Om det er ett snev av sannhet i noe av det du sier, så får du få se å ræva di i gir og gjøre noe med situasjonen(e), basert på alle dine tidligere innlegg. Ingen klarer noensinne å fikse problemer for deg, enn DEG SELV. Makan.. 1 Lenke til kommentar
Vegard88 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 http://www.superpimps.com/yougotowned/truedat.jpg ? Lenke til kommentar
Vegard88 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvis du allerede er redd han..... Hvorfor skal du gidde å ofre en hjernecelle for å skjønne instinktivt hva du skal gjøre. Er det egentlig noe å spørre offentligheten om? Å som Iglooo har sagt her. Det er liksom noe med det å ha nettvett, trodde det var noe som var grunnleggende for både unge og voksne. Og etter som jeg har skjønt så er du jo voksen å burde klare å ta litt mer ansvar enn det du har vist hittil. Å du har barn sa du? Hva i svarte er det du nøler med?? Første prioritet i livet når man har barn ER BARNA! Er du redd denne mannen, så søker du ikke mer kontakt med han og heller tar og anmelder han. Du er altfor oppmerksomhetssyk og klarer tydeligvis ikke å ta egne valg. Hvordan påvirker dette barna? Er det svikt når det kommer til sånne ting er det garantert svikt på større områder også tenker jeg... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Kjære dagbok, idag skal jeg gjenta meg selv, håper du ikke er lei, da jeg har klaget over det samme i 2 år nå... Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Anonymdiskusjon: ja, jeg må ta tiden til hjelp, for denne gang vil jeg ha en rett mann. Ja, har møtt mange enten rare gutter og noen par drittsekktyper. Så nå er det på tide å møte en som behandler meg pent og ikke styggt slik jeg har opplevd før. Og viktigst av alt er barna. Det er nummer en, kan klare meg uten type for resten av livet egentlig når jeg har barn å leve for. Men rart med det savner også en type å være glad i Til dere andre: Dere har lov å kritisere meg. Det er jo et diskusjonsforum, men dere kan pent slutte å fortelle at jeg er syk pga fortiden. Fortid er fortid. Greit jeg sliter med fortiden, og idiotene jeg har truffet, men jeg prøver å leve her og nå, og prøver å velge rett type denne gang Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Men du lærer jo aldri av dine feil. History repeats itself over and over again Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 har vært uheldig med mannfolk, og lett for at jeg gjentar å møte feile menn fordi at jeg har problemer med en ting som har skjedd tidligere osv.... Jeg er blitt litt svak, men skal prøve å ikke gi etter så lett igjen Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 har vært uheldig med mannfolk Nå nei du, så lett slipper du ikke unna. Den eneste måten for deg å slutte å treffe feil mannfolk på, er at du innser hvorfor du treffer feil mannfolk. Det er ikke fordi at du er uheldig, men fordi at du velger feil type menn. Har hatt noen veninner som har holdt på på samme måten. Ut og inn av forhold med mannfolk som behandler dem som dritt. Det er ikke det at ingen vet at disse typene deres er noen rasshøl, ALLE forteller dem det før de går inn i forhold med dem, men til ingen nytte. Fellesnevneren? Disse gutta er kjekke, veltrente og kjører fin bil. Jeg skal vedde på at verdens snilleste gutt har tatt kontakt med deg flere ganger, uten at du har gidda å heve et øyenbryn. 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 StinaStina: Hør på denne: http://open.spotify.com/track/2ADTjPOTxRQJIOiKLDgSlw Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Anonymdiskusjon: ja, jeg må ta tiden til hjelp, for denne gang vil jeg ha en rett mann. Ja, har møtt mange enten rare gutter og noen par drittsekktyper. Så nå er det på tide å møte en som behandler meg pent og ikke styggt slik jeg har opplevd før. Og viktigst av alt er barna. Det er nummer en, kan klare meg uten type for resten av livet egentlig når jeg har barn å leve for. Men rart med det savner også en type å være glad i Til dere andre: Dere har lov å kritisere meg. Det er jo et diskusjonsforum, men dere kan pent slutte å fortelle at jeg er syk pga fortiden. Fortid er fortid. Greit jeg sliter med fortiden, og idiotene jeg har truffet, men jeg prøver å leve her og nå, og prøver å velge rett type denne gang Fortid er ikke bare fortid. Fortiden er alle de erfaringene vi har gjort oss, og er i siste ende med på å forme hvem vi er. Kanskje det er på tide å stoppe litt opp og spørre seg hvorfor livet blir slik det blir, og hva det er som gjør at historien din med forhold ser ut til å gjenta seg gang på gang? Det virker som du er redd for å ikke være i et forhold. Du skriver at du ikke er det, men handlingene dine sier noe annet. Jeg tenker du ville hatt godt av å snakke med noen utenforstående om dette her, både for din egen skyld, men også for barna dine (som jeg må innrømme jeg blir en smule bekymret for når jeg ser på innleggshistorikken din). Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Hugo : Barna har ikke noe med mine kjærlighetshistorier å gjøre. Det er forskjell på et liv utenfor barna og livet sammen med barna. . Historikken min går på: problemer angående menn som jeg har hatt kontakt med. Barna mine er ikke vedrørt i dette. Jeg har vært borti noen drittsekktyper ja, men dette har ikke med barna å gjøre i det hele tatt. De har ikke møtt alle drittsekktypene engang, heldigvis Ellers så har jeg ikke gjort noe annet galt i fortiden min at jeg har vært med noen dritttsekktyper. Og blitt såret av dem. Skulle tro jeg hadde gjort noe galt i følge noen av dere, hugo. Har jeg gjort noe galt ifølge historikken min? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 De har ikke møtt alle drittsekktypene engang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå