Joachim_F Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Herlig galskap i bøtter og spann. Les hele saken Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jøss.... Karakter 7!! Godt mulig dette spillet fortjener karakter 7, men begynner revurdere min tillit til anmeldere på gamer.no. Har inntrykk av at dere sliter med å finne en passende karakter av spillene dere anmelder, og derfor "safer" på karakter 7. Kan da ikke være mulig at omtrent alle reviews havner på denne karakteren? Syns i det siste at gamereactor.no hadde fortjent å vinne som beste norske spillmagasin/side, med den synkende kvaliteten på gamer.no Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Stilig! Jeg liker godt absurde spill, så dette skal absolutt sjekkes ut. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Jøss.... Karakter 7!! Godt mulig dette spillet fortjener karakter 7, men begynner revurdere min tillit til anmeldere på gamer.no. Har inntrykk av at dere sliter med å finne en passende karakter av spillene dere anmelder, og derfor "safer" på karakter 7. Kan da ikke være mulig at omtrent alle reviews havner på denne karakteren? Litt vanskelig å forholde seg til sånn kritikk. Jeg kan godt være med på en diskusjon om hvorvidt 7 er riktig karakter å gi dette spillet, men da må jeg nesten vite hvorfor du mener det er feil. Når du sier "godt mulig dette spillet fortjener karakteren 7" får jeg inntrykk av at du ikke har spilt det, noe som selvsagt gjør en slik diskusjon litt vrien. Men siden du er så overrasket over karakteren lurer jeg jo på om det er noe med anmeldelsen som gjør at den føles gal? Lenke til kommentar
Zlay3rofd0oM- Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Fin anmeldelse! Elsker å innimellom koble av med spill som er helt på tryne fantastisk! Håper jeg husker dette da det neste gang blir ledig plass i spillkalenderen! OT: Måten karakter hetsen mot gamer.no blir utført på er helt håpløs og minner om svertekampanje. Fordi det er altfor mange som klager over karakterer uten å ha noen egenerfaring med spillene. Lurer på om disse folkene tenker det samme når det gjelder film og musikk anmeldelser? "VG er helt håpløs! Traileren til "Crossroads" var jo dritbra! TERNINGKAST 1?" Spill spillet, så kan du komme tilbake å diskutere karakteren! Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Vil egentlig beklage det innlegget. Var poengløst og usaklig angrep. Stå på! Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Dette spillet ble bare for sært for meg. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 For de av dere som kjenner til ham, så har TotalBiscuit, The Cynical Brit, laget en video hvor han spiller dette spillet. Verdt en titt: Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Se heller Giant Bomb sin Quick Look. De er faktisk morsom uten å prøve for hardt. Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Joachim. Tror ikke han mente bare dette spillet, men alle andre spill generelt. Jeg må si meg enig med ham, er hyppig leser her og ganske mange spill i det siste har havnet på en "safe" 7/10, nesten litt for mange? Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 I stedet for å komme med ubegrunnet kritikk kan vel folk lese anmeldelser andre plasser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå