mcgroven Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Strategi-fantastene kan glede seg over mer fra Creative Assembly. Les hele saken Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Håper virkelig på ett Rome 2 Total War :D Shogun 2 var utrolig bra spill, men Rome 2 kan jo bli suksess påhøyt nivå Gleder meg til å se hva de har begynt på Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Øyh! De bør fikse Coop Campaign i Shogun 2 først! Har ikke spillt spillet fordi jeg har ventet på patch som fikser desynch bugsene =( Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Øyh! De bør fikse Coop Campaign i Shogun 2 først! Har ikke spillt spillet fordi jeg har ventet på patch som fikser desynch bugsene =( Det gjør de nok. Da de har to team. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Noen som sa melkinig? Nei, vent. Dette er jo ikke Guitar Hero, ergo er det vel ikke melking. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Rome II! Jeg håpet på det etter Medieval II, og Empire. Nå er det pinadø på tide! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Får håpe de ikke bøyer av for kravene til deler av fansen: At handlingen legges til annen verdenskrig. Har ikke tro på at tanks og fly kan passe inn i Total War. Ellers håper jeg at midten av 1800-tallet kan bli representert. En modernisering av våpenarsenalet fra Napoleon. Kunne godt tenke meg å leke Bismarck Endret 19. mai 2011 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå