AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei! Jeg bare lurer på hva dere ville gjort i min situasjon. Eksen til en god kamerat av meg prøver seg på meg, og vil gjerne sove hos meg i helgen. De har ikke vært sammen på et halvt år, og kameraten min har fått seg ny dame. Har fortalt kameraten min at hun virker hypp, og at han sagt flere ganger edru og i fylla at det bare er å kjøre på, fordi han ikke bryr seg noe om hun lenger, og at hun maser veldig på han. Hva ville dere gjort i den situasjonen, når kameraten din sier at det er helt greit? Hadde det vært eksen min hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt, men vet ikke helt hvordan man skal tolke det han sier.. Postet av anonym: 7c5077f7bfeed9c94cda8b51b87af622 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Ble skrivefeil i første innlegget. Men han har sagt mange ganger at det er bare å kjøre på, at han ikke bryr seg. Dette sa han også til en annen kamerat, fordi hun er ganske digg.... så det er mange som liker henne. Postet av anonym: 7c5077f7bfeed9c94cda8b51b87af622 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg følger alltid bros before hoes. Jeg hadde spurt kompisen min på et seriøst nivå, ærlig og redelig, om han hadde hatt noe imot det. De har tross alt hadde et kjærlig forhold sammen, og han sier sikkert at dette ikke er noe problem for han selv om det kanskje er det. Husk, om dere hooker up er han muligens tvunget til å møte henne om du og kompisen din henger ilag. Deretter, spør deg selv om dette er noe du ville likt om kompisen din hadde spurt deg om han kunne hooke opp med eksen din. Hva ville du tenkt? Er dette helt greit? 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Kameraten din har jo gjort det tydelig at det er greit. Da er det bare å kjøre på. Men du har ikke vurdert muligheten for at hun bare vil gjøre livet surt for kameraten din? Eller føler at siden han har funnet en ny, må hun også? Just sayin'... Hadde det vært meg hadde det ikke brydd meg litt en gang. Dette er jo en prima anledning for å utnytte henne litt også. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Kjør på! Man lever bare en gang, Bedre å angre på noe man har gjort, enn og angre på noe man aldri gjorde. Lenke til kommentar
D_czipher606 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg var i akkurat samme situasjon en gang. Ex'en til en god kompis prøvde seg på meg. Jeg prata med kompisen mange ganger, han sa det var helt OK! Så jeg hooket up med henne. Kompisen min droppa kontakten med meg. Jeg tror han bestemte seg for å droppe kontakten med meg allerede når jeg vurderte det, og sa det var helt OK fordi han hadde gitt faen i vennskapet. Så selv om alle andre her sier "kjør på!" og "du lever bare en gang!" Så sier jeg av egen erfaring: "vær litt forsiktig" og "det er flere fisk i havet" og "damer kommer og går, vennskap varer evig" 3 Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 kjør på sier jeg. har masse "sånne" i min vennegjeng. går kjempebra Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 "vennskap varer evig" Tydeligvis ikke. Hvis venner ikke kan si hva de mener, men må tolkes og vurderes, for å så bli så grinete at de ikke vil være venner lengre, bør en finne bedre venner. Denne jenta er på den annen side ganske bra sier TS. Bra dame>Dårlig venn 1 Lenke til kommentar
D_czipher606 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 "vennskap varer evig" Tydeligvis ikke. Hvis venner ikke kan si hva de mener, men må tolkes og vurderes, for å så bli så grinete at de ikke vil være venner lengre, bør en finne bedre venner. Denne jenta er på den annen side ganske bra sier TS. Bra dame>Dårlig venn Det avhenger helt av hvordan "kultur" det er i kompisgjengen da. Og hvordan vennen er. I kompisgjengen min er det kultur at ex-damer er "off limits". Så i utgangspunktet burde jeg ikke vurdert det en gang (etterpåklok...) Og han var en bra venn. Men også en mann av prinsipper som står for det han mener. Han droppet ikke kontakten på dagen. Men han var tydelig ikke så interessert i å henge med både meg og ex'en sin samtidig, og se at vi hadde ett nært forhold. Så vennskapet vårt ble mer distansiert og kaldt etter det, og vi gled sakte fra hverandre. Derfor er det litt vanskelig å gi generelle tips. Alt jeg mente å få frem er at hvis han velger å gå for det, så må han ha i bakhodet at vennskapet kan bli kaldt på sikt fordi det kan oppstå situasjoner og følelser som vennen ikke tenkte over når han sa "go for it..." Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Trådstarter, vennen din har tydeligvis gitt deg et klarsignal, og da er det bare å kjøre på. Jeg har datet en eks av en kompis, og jeg spurte opptil flere ganger om "lov" først. Da var alt i orden. Jeg vil anbefale å spørre en gang til, for å være sikker. Fortell ham dine hensikter, og gjør det klart at om han sier nei, så er det greit. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Takk for svar! Har uansett ikke tenkt til å bli sammen med henne, så kommer nok ikke til å møte på hun når jeg er sammen med kameraten min osv. Postet av anonym: 7c5077f7bfeed9c94cda8b51b87af622 Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Sikker på at hun ikke bare går etter deg for å gjøre kompisen din sjalu? Med mindre du digger denne dama ville jeg latt det ligge. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Vi har allerede klint, og hun har lovet å ikke si noe til han, så tror hun ikke gjør det på grunn av det.. Postet av anonym: 7c5077f7bfeed9c94cda8b51b87af622 Lenke til kommentar
largem Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvis du er sånn rundt 16-20 haddde jeg droppa det. hvis dette er en god kompis så se det som en prøvelse. digg kjærring one night stad. eller ha denne kompisen 100% sikker som venn. bros berfore hoes alltid. Digge damer er det nok. selv om ikke alle kaster seg over deg. gode venner betyr mere enn et knull. men det er min mening. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Vi har allerede klint, og hun har lovet å ikke si noe til han, så tror hun ikke gjør det på grunn av det.. Postet av anonym: 7c5077f7bfeed9c94cda8b51b87af622 Hun har lovet? Vent til neste gang dere har en krangel, eller hun vil noe du ikke vil. Da får du se hennes definisjon på løfter. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei! Jeg bare lurer på hva dere ville gjort i min situasjon. Eksen til en god kamerat av meg prøver seg på meg, og vil gjerne sove hos meg i helgen. De har ikke vært sammen på et halvt år, og kameraten min har fått seg ny dame. Har fortalt kameraten min at hun virker hypp, og at han sagt flere ganger edru og i fylla at det bare er å kjøre på, fordi han ikke bryr seg noe om hun lenger, og at hun maser veldig på han. Hva ville dere gjort i den situasjonen, når kameraten din sier at det er helt greit? Hadde det vært eksen min hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt, men vet ikke helt hvordan man skal tolke det han sier.. Postet av anonym: 7c5077f7bfeed9c94cda8b51b87af622 Vis han synes det er ok, og at dere har pratet om det er det bare og kjøre på. Jeg er normalt imot det fordi det kan ofte skape problemer men vis han er helt over hu og hu er keen på deg og du på hu så stå på Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 er nå forskjell mellom å pule eksen til en kompis og bli sammen med eksen til en kompis. Går greit for min del at en kompis puler exen min. vet ikke om jeg er så hypp å henge med eksen min sammens med en kompis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå