alisad Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har tenkt å kjøpe tråløs multifunksjon/skriver, men har ingen peiling eller erfaring med dette. Kan dette bli noe ordentlig med noen billige skrivere? ca. 1500 kr. Hadde en Brother multi for 500 kr, men skrev ikke ut mer en 5 sider da var de tomt .kjøpte patroner men fungert ikke noe bra i det hele tatt. Har veldig lite bruk . Fint om noen kan hjelpe med mvh og på forhånd takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 At en billig skriver går tom for blekk umiddelbart er jo vel kjent. Det er i salget av blekk at fortjenesten ligger. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 har nylig anskaffet en Epson Stylus Office BX525WD (den var billig), men det er altfor tidlig å si noe om hvor mye blekk den bruker. Den er koblet trådløst til nettet mitt (satt opp via frontpanelet på skriveren - lett), og både skriveren (jeg bruker CUPS) og skanneren (jeg bruker SANE) funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå