Such Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Introduserer herved for forumet: Jorddunstfestivalen Kan stille med Kyuss lives!, uk subs, nye bandet til Hank Von Helvete, Guitar Wolf, Torch, Your headlights are on, Death By Unga bunga, Margaret Berger, New Riot m.m Det slippes også to nye headlinere førstkommende fredag. Frøya er stedet for festivalen, cirka to timer med buss fra trondheim (det settes opp en slik gratis en for denne anledningen)og det kan vel sies å være så langt ut på landet som du får det. Jeg vet ikke eksakt hvor mange som har vært der de tidligere årene, men det ligger vel opp i mot 1000-1500 kjøpte billetter? Eneste jeg har å utsette på det er at det ikke er så mange som velger å campe på festivalen, noe jeg har tenkt å gjøre nå til sommeren. Det er også en skjult agenda med denne tråden - med andre ord: Er det noe godtfolk der ute som blir med å campe den aktuelle langhelgen i Juli? I så fall, nøl nå ikke med å legge inn noen ord på tråden. Jeg har faktisk ingen andre enn damen å campe med nå og vi kjenner knapt folk på Frøya, eller Hitra, selv om vi bor her. Men her forsøkes det da å gjøre noe med det. Har du av en eller annen grunn tenkt deg til Jorddunst, uansett grunn, så ta gjerne kontakt. 14-16 Juli er det artigheta starter og utarter seg. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ser ut som at jeg graver opp en gammel tråd, men den er da fortsatt aktuell, siden festivalen ikke har startet enda. Jeg skal ihvertfall dit. Send meg en pm hvis du vil ha noen å campe med. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Tror nok jeg og en kompis tar turen, verdt prisen bare for Kyuss, resten blir ren bonus! 1 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Høres veldig bra ut. Oppdaget etter at jeg hadde skrevet posten tidligere, at jeg faktisk kjenner trådstarter, og satser på å campe sammen med han. Jo flere, jo bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå