stianla94 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei Nylig kjøpt meg Skjermkort og strømforsyning.. koblett alt samment osv. starta pcen.. lasta ned drivere.. så skulle jeg høre på musikk. men nei.. det funka ikke -.- Bare na "testelyden" funker.. den som kommer opp når du kobler til anlegget. noen som har peilig på hvorfor det ikke funkere? Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Hei Nylig kjøpt meg Skjermkort og strømforsyning.. koblett alt samment osv. starta pcen.. lasta ned drivere.. så skulle jeg høre på musikk. men nei.. det funka ikke -.- Bare na "testelyden" funker.. den som kommer opp når du kobler til anlegget. noen som har peilig på hvorfor det ikke funkere? Hei! Det er jo mulig du må inn på kontrollpanelet og oppsett for lyd. Se hvilken profil du kjører. Om det er windows eller det som du har installert? Under fanen lyd skal du ha ATI HD rear output. Se hva du har her? BmOnline Endret 19. mai 2011 av BmOnline Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Hei Nylig kjøpt meg Skjermkort og strømforsyning.. koblett alt samment osv. starta pcen.. lasta ned drivere.. så skulle jeg høre på musikk. men nei.. det funka ikke -.- Bare na "testelyden" funker.. den som kommer opp når du kobler til anlegget. noen som har peilig på hvorfor det ikke funkere? Jo, du kan også sjekke om du har lyden på i oppgavelinjen skal det stå et høyttaler symbol. Om du klikker på det, så skal selvf. lyden være skrudd opp her. Klikk så på valget alternativer og egenskaper, der skal mixe enhet stå akkurat det samme ATI HD rear output. I ruten under skal det også stå digitallyd. Haket av. Høyttaler og CD lyd, haket av her. For at dette skal fungere må du ha en hdmi skjerm og digitallyd. BmOnline Endret 19. mai 2011 av BmOnline Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Enten er du synsk, eller så har du på et eller annet vis funnet ut av hvilken maskinvare TS har Men kanskje kommer han inn på riktig spor likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå