Gå til innhold

Når får jeg mine inkluderte potter hos NetCom?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har NetCom Fastpris Medium og lurer på når i måneden vil jeg få påfyll av ringeminutter, SMS og datatrafikk. Man kan jo selvsagt sjekke på NetComs sin app for iPhone hvor mye man har igjen av pottene, men siden jeg er ny kunde hos NetCom ønsker jeg å hvite når i måneden du vil få påfyll av disse pottene.

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har NetCom Fastpris Medium og lurer på når i måneden vil jeg få påfyll av ringeminutter, SMS og datatrafikk. Man kan jo selvsagt sjekke på NetComs sin app for iPhone hvor mye man har igjen av pottene, men siden jeg er ny kunde hos NetCom ønsker jeg å hvite når i måneden du vil få påfyll av disse pottene.

 

Takker for svar

 

Det vil fylles opp ved starten på hver fakturaperiode. Denne er forskjellig fra kunde til kunde, så for nyaktig dato må du kontakte NetCom kundesenter via Facebook, Twitter, mail eller telefon.

 

Dersom du har mottatt din første faktura fra NetCom så kan du se på fakturadato øverst i høyre hjørne. Dette er datoen for når dine påfyll vil komme. Dersom faktura er sendt, men ikke kommet frem til deg, så kan du se dette på Min side på netcom.no. Klikk på forbruk og faktura i menyen til høyre, så vil du få opp Forbruk siden siste faktura, og en oversikt under dette dersom det er sendt noen fakturaer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan fastpris-kunder sjekke saldo ved å "ringe" til *150#

 

Jeg skal ikke si for sikkert, men jeg er ganske sikker på at dette ikke vil fungere. Denne tjenesten er knyttet opp mot systemet som brukes av NetCom for å styre sine prepaid-abonnement, som f.eks. kontantkort og YoungTalk. Dette er abonnement som gir kunden en ringesaldo, og som sperrer nummeret for utgående trafikk når denne saldoen er brukt opp.

 

Abonnement som f.eks. Fastpris, iTalk og FlexiTalk er postpaid-abonnement, som blir etterskuddsfakturert, og som styres av et annet system enn prepaid. Enkelte tjenester er knyttet til hvert av disse systemene, og *150# er en av disse.

 

Har man iTalk- eller Fastpris-abonnement så må man bruke Min side eller SMS med kodeord FORBRUK til 1989.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...