atif12 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei Har NetCom Fastpris Medium og lurer på når i måneden vil jeg få påfyll av ringeminutter, SMS og datatrafikk. Man kan jo selvsagt sjekke på NetComs sin app for iPhone hvor mye man har igjen av pottene, men siden jeg er ny kunde hos NetCom ønsker jeg å hvite når i måneden du vil få påfyll av disse pottene. Takker for svar Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei Har NetCom Fastpris Medium og lurer på når i måneden vil jeg få påfyll av ringeminutter, SMS og datatrafikk. Man kan jo selvsagt sjekke på NetComs sin app for iPhone hvor mye man har igjen av pottene, men siden jeg er ny kunde hos NetCom ønsker jeg å hvite når i måneden du vil få påfyll av disse pottene. Takker for svar Det vil fylles opp ved starten på hver fakturaperiode. Denne er forskjellig fra kunde til kunde, så for nyaktig dato må du kontakte NetCom kundesenter via Facebook, Twitter, mail eller telefon. Dersom du har mottatt din første faktura fra NetCom så kan du se på fakturadato øverst i høyre hjørne. Dette er datoen for når dine påfyll vil komme. Dersom faktura er sendt, men ikke kommet frem til deg, så kan du se dette på Min side på netcom.no. Klikk på forbruk og faktura i menyen til høyre, så vil du få opp Forbruk siden siste faktura, og en oversikt under dette dersom det er sendt noen fakturaer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kan fastpris-kunder sjekke saldo ved å "ringe" til *150# Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kan fastpris-kunder sjekke saldo ved å "ringe" til *150# Jeg skal ikke si for sikkert, men jeg er ganske sikker på at dette ikke vil fungere. Denne tjenesten er knyttet opp mot systemet som brukes av NetCom for å styre sine prepaid-abonnement, som f.eks. kontantkort og YoungTalk. Dette er abonnement som gir kunden en ringesaldo, og som sperrer nummeret for utgående trafikk når denne saldoen er brukt opp. Abonnement som f.eks. Fastpris, iTalk og FlexiTalk er postpaid-abonnement, som blir etterskuddsfakturert, og som styres av et annet system enn prepaid. Enkelte tjenester er knyttet til hvert av disse systemene, og *150# er en av disse. Har man iTalk- eller Fastpris-abonnement så må man bruke Min side eller SMS med kodeord FORBRUK til 1989. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå