JonV Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei alle sammen. Jeg har en Lenovo X61S med 3gig ram, 320gig harddisk SSD kan diskuteres, fingeravtrykkleser. Lurer litt på hva jeg kan ta for en slik maskin, denne var svindyr når ny for ca 2 år siden. Det eneste den mangler er innebygget 3G da jeg ikke hadde råd til det den gangen. Så hva kan denne maskina være verdt, er en sabla stabil og rask ultraportabel med 12,1" skjerm. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Ingen som har noen formening. Merklig Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Denne du har? Den er fire år gammel, og sannsynligvis ikke verdt mer enn 3000 kr, med mindre du finner riktig kjøper da. Prisen kan selvfølgelig justeres noe opp om maskinen fortsatt er i god stand og batterilevetiden ikke har falt så mye. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Den er oppgradert med SSD mer minne og Ekstra batteri med dobbel kapasitet Lenke til kommentar
holvik Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Er enig i att 3000 er riktig pris . Har nesten samme laptop selv (x61s,80 Gb SSD (Intel),8 cell batteri,docking),og tror desverre ikke det er mulig å få stort mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå