AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei! Nå har det seg slik at jeg endte på en god tone med ei jente ett år tilbake i tid. Siden den gang har det vært mye frem og tilbake. Men innerst inne vet jeg at vi aldri kommer til å bli sammen. Problemet er at jeg er ganske betatt av henne. Når vi treffes ute i beruset tilstand, snakker vi mye sammen, og hun sier at jeg er så deilig osv ( ) men problemet er som sagt at det er så jævlig av og på. Om det ikke er nok med dette, så går vi også i samme klasse. Dette gjør at det blir vanskelig å være i et forhold med henne. Noen meninger? Tips om hva jeg skal gjøre for å fordøye henne? Unngå henne? Eller bør jeg prøve å finne godtonen? Takk! Vi er for øvrig 17 Postet av anonym: f49c8c37cc76270003ec378acdeee466 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvis du ikke har noen interesse av å bli sammen med henne, får du si det. Så kan dere være FF's eller hva som måtte passe dere. At dere går i klasse er vel ikke noe stress. Jeg ser egentlig ikke helt hva du spør om. Hun er jente, du er gutt, begge er hetrofile, dere liker hverandre. Det er bare å kjøre på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå