almyy Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei! Jeg ble ferdig med vgs i fjor, men uten kroppsøving som jeg tok nå nettopp. I tillegg tok jeg opp T1 til jul, og R2 står for tur om et par uker. Det vil si at jeg sitter igjen med 3-4 kompetansebevis i stedet for ett vitnemål. Jeg lurer på om jeg blir nødt til å sende inn alle disse når ettersendingstiden kommer, og om jeg i det hele tatt får de innen den tid. Er det noen som er i en lignende situasjon eller vet noe om dette? Vet heller ikke noe om de kommer elektronisk eller ikke... Jeg begynner å bli rimelig stressa nå, da jeg for alt i verden ikke vil vente ett år til før jeg kan begynne å studere. Snakka forresten med ei dame på NTNU (som tar seg av søknaden min), men hun hadde ikke så veldig mye fornuftig å si. Dessuten så virket det som hun ikke helt visste hun eller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Du har vel allerede sendt inn kompetansebevisene? Ettersending er vel bare for det du holder på med denne våren, altså R2 i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
almyy Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Du har vel allerede sendt inn kompetansebevisene? Ettersending er vel bare for det du holder på med denne våren, altså R2 i ditt tilfelle. Har ikke sendt inn noe, da dama jeg snakka med sa at jeg kunne ettersende alt, fordi jeg ikke får noe vitnemål før jeg får karakter i gym uansett. Dessuten har jeg krysset av for at jeg fullfører vitnemål for første gang denne våren, så de forventer ikke å få noe før 1. Juli. Men kommer kompetansebevisene jeg får gjennom privatistweb.no elektronisk, slik at jeg slipper å sende inn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Åja, misforstod litt. Ettersom du mangler et fag, skal du ettersende papirene slik som de på VG3 nå ja. Er ikke sikker på om gymkarakteren din blir sendt inn elektronisk. Du må vel bare sjekke samordnaopptak når du får vite karakteren, så sende inn papirer om det ikke ligger der inne. Lenke til kommentar
almyy Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Hmm. Ja, jeg må vel bare sikre meg ved å sende inn alt mellom himmel og jord... Får bare håpe at jeg finner de gamle kompetansebevisene Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå