Stereotypisk bergenser Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei! Tok inspirasjon fra CurSe sin tråd der han spør hvor lenge dere klarer å holde planken. Så, hvor lenge klarer dere å holde beina i en 90 graders vinkel fra veggen? Personlig rekord er 9 minutt. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 pers er vel 4:30. Hvordan klarer du så lenge? Har du trent på det en stund? Jeg har ihvertfall ikke trent på det. Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Viljestyrke og konkurranseinstinkt. Har ikke trent på det egentlig, men er i god form. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 2:57, men har ikkje trent på 5-6 år. Lika beidre 180 graders vinkel.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Har ikke prøvd dette før. Man lener seg mot veggen, og står slik som avbildet? jeg vil prøve. Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Har ikke prøvd dette før. Man lener seg mot veggen, og står slik som avbildet? jeg vil prøve. Post results! Prøv å ignorer skjelvingen i beina. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Spørs litt etter forholdene hvor vanskelig dette er. Er du barbeint og har bar overkropp er det lett, men har du sokker og t-skjorte på glatt gulv inntil en glatt vegg blir det mye verre. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hvis du er flink i en slik øvelse...hva så? Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hvis du er flink i en slik øvelse...hva så? Viser jo styrke Har ikke prøvd det siden jeg gikk aktivt på ski for ca 5 år siden. Tror jeg klarte litt over 1 min da.. Skal prøve igjen i nær fremtid Eks-skitreneren min påsto at han hadde klart nesten 20 minutter :O Han er litt maskin, så tror det er sant. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Joda, men hvilken styrke? Og hva skal en slik øvelse være godt for? Har prøvd den selv, og tror jeg klarer et par minutter. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 statisk styrke I blant annet alpint, er dette en øvelse som brukes utrolig mye. Det koster vanvittig med krefter, og sitte i hockey ned bratte bakker. Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg klarer vel omtrent 3-4 minutter. Husker vi tok testen for 2 år siden på ungdomsskolen... Nå har jeg stått på slalom i nesten hele mitt liv, så jeg kjenner virkelig nytten av å være sterk i lårene. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Oi dæven, dette var skuffende greier. Etter 1min så sto lårene mine i fyr og flamme så dette må forbedres! Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Tok 2 min nå, men skal "lett" klare 3 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå