RolfBelsvik Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er kollektiv avstraffelse lov som i form fra "stjeling" av kjøleskap fordi en nistepakke var lagt igjen før permen på 1 veke, mest fordi befalet trenge et nytt kjøleskap på kontoret fordi deres er defekt, eller at et lag må stå opp 4 hver dag å hjelpe vakt og sikring med en jobb som ikke har noen ting og gjøre med våres (stormer i panserbataljonen)? Og hva har befalet lov å kalle og si til oss? Kan di for eksempel diskriminere og trakkasere folk som i form av "trenge en mørkhuda til i fronten" eller nedlatende ord som kjøttmeis, taper og sjanseløs? Er dritt lei av å ikke bli behandla med respekt i forsvaret, selv om eg er bare en menig og dimmer om 6 veker, så vær så snill og svar meg noen som har litt peiling så eg kan bringe saken videre så kansje di som kommer etter meg får en litt bedre FGTJ enn det eg og mine kamerater har hatt. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Snakk med med BTV'en i PBN om du ikke har gjort det. Han virker nokså oppegående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå