Gå til innhold

[HTC Desire] Markøren flytter seg av seg selv

Anbefalte innlegg

Hei.

Vil begynne med å beklage til alle som måtte mene at dette er skrevet om mange ganger før, jeg burde bruke søkefunksjonen eller synes jeg burde RTFM (eller lignende). Jeg har et problem med min nesten helt nye HTC Desire som jeg ikke klarer å finne noe info om så jeg prøver lykken her. Så, til problemet:

Når jeg skal skrive en SMS eller mail flytter markøren seg mot høyre helt av seg selv. Når jeg prøver å skrive tekst flytter altså markøren seg slik at redigering av tekst avbrytes og jeg kommer tilbake listen over tekstmeldinger. Jeg trykker meg inn på redigering av tekstmelding igjen og det samme skjer. Noen ganger er det værre enn andre slik jeg gjerne må prøve flere ti-talls ganger før jeg får skrevet noe som helst, mens andre ganger kan jeg skrive noen ord før telefonen tuller seg igjen.

Det samme skjer når jeg skal skrive mail enten det er med Gmail eller POP-kontoer. Jeg begynner å skrive men markøren flytter seg mens jeg skriver slik at bokstavene havner på helt vilkårlige steder.

Det siste symptomet er at når jeg trykker på knappen som henter fram "Alle applikasjoner" flytter markøren seg også her mot høyre helt av seg selv helt til den kommer til siste program på listen. Etter det går det ikke an å velge noe, man må stenge vinduet og prøve igjen og håpe på det beste.

Det jeg har prøvd å gjøre for fikse prolemet er gjentatte restarter, noe som ikke ser ut til å ha noen effekt. Jeg har prøvd å avinstallere samtlige programmer som ikke fulgte med telefonen og i går kjørte jeg til og med en "Tilbakestill til fabrikksinnstillinger" uten at dette hjalp i det hele tatt.

Er det noen av dere der ute som har hørt om noe slikt og kan anbefale en frustrert stakkar hva som kan gjøres eller må jeg bare reklamere på telefonen til Moobi eller hva de nå heter?

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Er du helt sikker på at du ikke lar en eller flere fingre komme for nærme den optiske "knotten" på bunnen av telefonen når du skriver?

Lenke til kommentar

Er du helt sikker på at du ikke lar en eller flere fingre komme for nærme den optiske "knotten" på bunnen av telefonen når du skriver?

Jepp. Telefonen kan ligge på bordet uten at jeg holder i den engang og likevel flytter markøren seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...