klovn7 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 når jeg spilller cs komme det plutselig en svak pipelyd i bakgrunn! det piper i kanskje 10 sek og det kan stoppe 20 min før det kommer tilbake! eller det kan pipe i et kjør 20 min! Trodde kanskje det var varm cpu! men kjører jo med åpen kabinett og Asus Pc Probe viser bare 55 grader! Hva kommer pipelyden av???? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Vanligvis er overopphetingslyden en "bæbu" lyd. Hvis det er den du hører så kan du jo sjekke om du kan få endret innslagspunktet for den (vanligvis velger du i bios når den skal starte, hev den med f.eks 5 grader og prøv igjen). Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 k, men dette ekke en "bæbu" lyd! Dette er bare en svak pipelyd, pip pip pip... ``????????????????? Lenke til kommentar
Espenwangj Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 jeg hadde noen gamle SD-Ram, de begynte å pipe svakt til tider... hør om det er de.. Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 dette kan faktisk være skjermen, har vært ute for det før. prøv at dunke/ta på den når den piper og se om det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå