Gå til innhold

Problemer med synkronisering

Skunkish

Anbefalte innlegg

Jeg har da problemer med å synkronisere mine egne sanger som ikke finnes i spotify sitt utvalg over til min iPod 3G. Har spotify premium og dette erger meg litt, har drivet å surra med å få til dette en stund nå. Noen som har erfaringer med dette? Har sjekket på spotify sin hjemmeside, og fulgt guiden dems, men får det allikevel ikke til. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke bare å legge sangene i en playlist på Spotify hvis du ikke allerede har gjort det? Regner med du har lastet ned den nyeste versjonen av Spotify, og da er det jo bare å markere hvilke spillelister du ønsker å synkronisere.

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å legge sangene i en playlist på Spotify hvis du ikke allerede har gjort det? Regner med du har lastet ned den nyeste versjonen av Spotify, og da er det jo bare å markere hvilke spillelister du ønsker å synkronisere.

Hvordan markerer jeg spillelistene jeg ønsker å synkronisere? :hmm:

Lenke til kommentar

Hvordan markerer jeg spillelistene jeg ønsker å synkronisere? :hmm:

Først må du laste ned nyeste versjon av Spotify. Når du har gjort det kan du koble iPoden til dataen, så trykker du "Device" i Spotify-vinduet øverst i venstre hjørne. Da kommer det en oversikt over alle spillelistene og du får da velge hvilke spillelister du ønsker å synkronisere. :)

Lenke til kommentar

Får det allikevel ikke til :( Må jeg ha sangene i itunes på ipoden også?

Jeg kobler ipoden til pcen, deretter åpner itunes seg. Jeg lukker deretter itunes og går på spotify på pcen (har det også åpent på ipoden). Men den dukker ikke opp på devices i spotify :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...