siDDis Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Du får Norco 4020 til ca 1600kr per stykk i innkjøpspris(utan moms). 100 stykk er ca 5-6 paller og koster ca 15000 i frakt. Men så må du ha lagerplass, du må rekne med at 1 av 4 vil ha tekniske problemar/manglar og du må ta deg av retursaker. Du må markedsføre det og opprette eiget nettsted pluss ha ein betalingsløysning. Du må ta deg av kunder som ikkje betaler osv. Vips så blir det plutseleg veldig dyrt. Hadde Norco hatt betre kvalitet så kunne det ha funka å solgt Norco 4020 for ca 3500kr Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Jeg har fått greie priser fra norco ved kjøp av bare 6-8stk, for import/videresalg ville jeg nok heller gått rett til fabrikken. Vet norco får kabinettene sine uten backplates hvor de da kjøper billigste de finner. Kjøpe litt bedre backplates så burde de nok holde endel bedre, ser likssom ikke for meg at de får mye rma saker på selve metallet Endret 23. desember 2011 av cruzader Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har en Norco 4020 stående å snurre, har gjort så i 2 år snart uten noen form for problemer.... riktignok er de 4 viftene som følger med av tornado typen og bråker tilsvarende, men 11 dollar for en plate for 3 120mm vifter er ikke all verdens... jeg har ett iwill dual xeon 604 hovedkort og en areca kontroller, de gamle xeonene er vel ikke av de kjøligste på hylla, men har aldri hatt problemer med kjøling og kunne helt sikkert satt på en viftekontroll på eksisterende vifter for å få ned lyden litt.... men.... den står nå i ett rack i ett kjellerrom for seg selv... og varmen kommer jo godt med vinterstid.... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå