ulfses Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Vil være sikker jeg ikke har gått glipp av noe før jeg kjøper laptop. Finn en laptop med følgende specs... 2gen Intel Core prosessor, 2Ghz+ 4Gb RAM 120Gb SSD Skjerm 13,3" Oppløsning over 1366x768 ...som koster under 9000-10000. Spekuler gjerne i nylanseringer i sommer. takk Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Multicom Xishan W252 er det nærmeste du kommer. Du finner nesten ingen ferdigbygde laptoper med SSD fra annet enn Multicom eller Dell i Norge. Lenke til kommentar
branick Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Denne skal jeg ha i favorittene mine i påvente at noen klarer oppgaven Enn så lenge koser jeg med med en samsung 900 serie laptop som er helt rå Klarer meg med den prosessoren til alt jeg har hatt ønske om til nå, men prisen er litt stiv da... Endret 18. mai 2011 av branick Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) RAM og SSD kan man jo fint ettermontere selv, men bortsett fra det, finnes det ingen 13.3-tommere med høyere oppløsning enn 1366x768 og med SandyBridge Core prosessor. Jeg finner i hvertfall ingen. Hvis du derimot går opp til 14 tommer, har du en kort liste over mulige alternativer her. Alle er 14-tommere med 1600x900 oppløsning, Sandy Bridge Core i5 prosessor, og under 10 tusen kroner. Alle har tilfeldigvis også 4GB RAM montert, men altså SSD må du handle inn separat og montere selv. Jo mer du øker prisgrensen, jo flere alternativer dukker opp. Prisjakt.no er din venn. Endret 19. mai 2011 av thomit Lenke til kommentar
ulfses Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Jeg har ikke noe problem med å ettermontere selv. Jeg har også sett på Asus u36sd som er ventet i juni, men følger den prisingen til Asus u36jc ender den fort over 10k med 120gb SSD. Det rimeligste alenternativet nå er ironisk nok en Macbook Air 13,3" - om de ikke endrer prisene etter oppgraderingen til SB som er ventet i sommer. Som student får man ~500 i avslag + Skolestart tilbudet hvor man får en ipod touch 8gb til ~350,- Alt i alt vil den rimeligste 13,3" komme på ca 9000 om du selger ipod touchen ^^ Selv om det er en mac har den ingen problemer med å kjøre Windows. OSX er ikke noe for meg. Branick: Samsungen er kul! Hadde bare Sony vaio Z vært rimeligere Endret 19. mai 2011 av ulfses Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå