nolongeravailable Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Skjønner ikke hvordan du kan si at dette spillet har makeløst bra grafikk. Selv med alt maksa ser det akkurat ut som det det er: En konsoll-port. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har ikke sett noen bilder fra pcversjonen, men 360 versjonen hadde en meget pen grafisk stil. Så tror det er det anmelderen refererer til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hadde ikke spilt fable siden jeg spilte Lost chapters på PC for mange år siden.. gledet meg veldig til å se et nytt fable på PC, men ble mildt sagt skuffet.. det er BEYOND ME at dere kan gi dette spillet får får god kritikk Flesteparten av questene i dette spillet får meg til å føle at jeg spiller et MMO Endret 21. mai 2011 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det har enorme visuelle effekter i spillet egentlig, og animasjonene og lyden på magi du utfører er genialt. MEN det er altfor enkelt. Det er auto aim og det er så mye rart. For å skifte på noe så må du gjennom en portal, bare å skifte klær så må du innom portalen og skifte der, selv våpen. Og nye skills åpnes ved kister ? Syns det hele virket super sært. Også historien. Broren er en drittsekk og folket er fattig, plutselig så mener folk at det er på tide at du blir helt ! Plutselig har du også magiske krefter når du plukker opp et stygt blått skjold. Klarer ikke å like spillet her. Co-op kunne vært genialt hadde spillet vært bra. Det er mye med det som egentlig gjør mye nytt, men føler det er myntet på 12-åringer. Witcher 2 er så ufattelig mye bedre. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg liker det. En fantastisk stemning, både artistisk og musikalsk sett. Musikken er ikke like god som i TLC, men det er ikke langt unna. Fable-stemningen er der, og jeg koser meg med det. Det er ikke å stikke under en stol at dette er en tydelig konsoll-port, men i denne sammenhengen så bryr jeg meg ikke. Jeg får til å spille det uten problemer, og det er det som betyr noe. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Spille på pc med xbox 360 kontroll = Fungerer fint. Men savner den gode Fable LC følelsen.. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) må (bør?) jeg ha spilt the lost chapters før jeg kjøper og spiller dette? noen av dere sier at det ser ut som en konsollport. da er det litt vel rart at de skriver "Exciting PC features: Built from the ground up for the PC gamer." på Steam. Endret 30. mai 2011 av Stoltenberg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det er ikke rart, det er markedsføring. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det er ikke rart, det er markedsføring. Mja.. Det er ikke lov å direkte lyve i en markedsføringskampanje heller, da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Her er det lov, siden vi strengt tatt ikke kan bevise at de kuttet hjørner i PC-utviklingen. Det er åpenbart for de fleste, men de kan like fullt insistere på at de designet det slik fordi de mente det var optimalt. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 5 DLCer ute etter 3 uker, snakk om melking... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 5 DLCer ute etter 3 uker, snakk om melking... De har kommet gradvis siden Xbox-releasen, de bare valgte å porte all DLC-en til PC på en gang. Man kunne selvsagt diskutert om ikke de som kjøper dette på PC hadde fortjent å få med en del gratis DLC som plaster på såret for dårlig porting og lang ventetid, men det hadde garantert blitt sutring også om Lionhead ikke hadde hatt all DLC klar for PC. Lenke til kommentar
Dovendyr Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Fable 3 er et hån mot PCspillere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå