Toalettet Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hey. En kompis av meg snakte om noe som "path". Det var at man lagret spill,programmer osv på HDD men så hadde man en slags snarvei på ssd'en. Er det noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hehe, joda, du kan lage en snarvei å legge på SSDen, men resultatet av dette blir ret og slett at spillet fortsatt lastes fra HD og like tregt. Eneste måten er å installere spillet på SSDen! Noe annet nytter ikke. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 okey. Så hvis jeg har MW2 da (spill på 12 gb). Så må jeg flytte HELE mappen over til SSD'en? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Ja, ellers spiller det ingen rolle i lastetider så enkelt er det. Kan være mulig å jukse til slik at deler av mappa ligger på SSDen, men dette kan gi bugs og annet snusk under kjøring i tilegg til variabel ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå