Gå til innhold

Gothic 1, noen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtte på det samme problemet her, og forhørte meg litt rundt. Endte opp med å kjøpe det fra Avalon som hadde skaffet 1 kopi til meg for 350kr, selv om andre mente de kunne skaffe det billigere. Det var Avalon som først fikk tak i en kopi og jeg orket ikke vente =)

Du kan sjekke med dem ([email protected]) eller hos Gamezone.no som mente de kunne skaffe noen kopier også.

Cheers,

Ellusion

Lenke til kommentar

alfabanan: Har aldri spilt Gothic 1, så jeg gleder meg stort =) Det ser egentlig ikke så ille ut på screenshots og tror det er rimelig likt Gothic 2 i funksjon og utseende, bare litt eldre liksom.

Men ellers er jeg ikke så optatt av hvor pent det er så lenge spillet er kult - og hvis det første gothic er bare halvparten av hva 2'ern var så...mmm, gleder meg =)

Pris er heller ikke noe problem sånn sett, men jeg bruker av prinsipp litt ekstra tid på å slippe å handle hos akers mic.

Cheers,

Ellusion

Lenke til kommentar
Ikke kjøp det. last det heller ned på kazaa..

Gidd det der da.. ^^

Man går jo glipp av tale, filmsekvenser og...ja, så å si hele spillet da. KJØP! Det er garantert verdt alle penga du betaler!

Har forresten gått igjennom 1`eren nesten 4 ganger. Mulig det var fordi jeg ikke hadde spilt et sånt spill før, men jeg synes fremdeles nr. 1 er bedre en nr. 2 (misforstått)! Det er en mye, MYE kulere historie i eneren. Grafikken er ikke topp, men det duger i massevis. Og gameplayet: :woot:

Lenke til kommentar

Fikk nå Gothic 1 i posten til slutt og koser meg stort =) Visuelt er det tydelig et par år eldre enn Gothic 2, men det gjør liksom ingenting - selv om G2 er fantastisk med 300% viewrange, er det historien og innlevelsen som teller i G1.

Cheers,

Ellusion

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...