Axefjord Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Sliter med å skaffe Gothic 1. Ingen butikker har det for under 300kr Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Støtte på det samme problemet her, og forhørte meg litt rundt. Endte opp med å kjøpe det fra Avalon som hadde skaffet 1 kopi til meg for 350kr, selv om andre mente de kunne skaffe det billigere. Det var Avalon som først fikk tak i en kopi og jeg orket ikke vente =) Du kan sjekke med dem ([email protected]) eller hos Gamezone.no som mente de kunne skaffe noen kopier også. Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Ellusion: har du prøvd Gothic 1? er det like bra som 2'ern?? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Sjekk Gamesmix de neste dagene jeg spurt de om de kunne skaffe det og de skulle men man må følge med på pc spill sidene deres de neste dagene da de skulle legge det ut for salg 8) Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Orker bare ikke kjøpe det for mer enn ca. 200kr. Spillet er jo 2-3 år gammelt da! Takker for svar uansett. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Gjør vel ikke noe hvor gammelt det er, bare det er bra så. vurderer å skaffe det jeg og, har prøvd 2'ern og det er jo knall så jeg må nesten prøve 1'ern også. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 alfabanan: Har aldri spilt Gothic 1, så jeg gleder meg stort =) Det ser egentlig ikke så ille ut på screenshots og tror det er rimelig likt Gothic 2 i funksjon og utseende, bare litt eldre liksom. Men ellers er jeg ikke så optatt av hvor pent det er så lenge spillet er kult - og hvis det første gothic er bare halvparten av hva 2'ern var så...mmm, gleder meg =) Pris er heller ikke noe problem sånn sett, men jeg bruker av prinsipp litt ekstra tid på å slippe å handle hos akers mic. Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ikke kjøp det. last det heller ned på kazaa.. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ikke kjøp det. last det heller ned på kazaa.. Gidd det der da.. ^^ Man går jo glipp av tale, filmsekvenser og...ja, så å si hele spillet da. KJØP! Det er garantert verdt alle penga du betaler! Har forresten gått igjennom 1`eren nesten 4 ganger. Mulig det var fordi jeg ikke hadde spilt et sånt spill før, men jeg synes fremdeles nr. 1 er bedre en nr. 2 (misforstått)! Det er en mye, MYE kulere historie i eneren. Grafikken er ikke topp, men det duger i massevis. Og gameplayet: Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Fikk nå Gothic 1 i posten til slutt og koser meg stort =) Visuelt er det tydelig et par år eldre enn Gothic 2, men det gjør liksom ingenting - selv om G2 er fantastisk med 300% viewrange, er det historien og innlevelsen som teller i G1. Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 er i USA nA, her er det gothic 1 i sA og si alle data butikker eg har gAtt inn i , hadde tenkt a fA tak i gothic 2 men det kommer ikkje ut fOr i oktober her :x ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå