bork93 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har laget et design for noen men sliter å få publisert siden på nett. Jeg har brukt en FTP klient og designet i dreamweaver cs5. Da jeg publiserte siden kom det likevel bare opp alle kodene jeg hadde lagt inn i DW cs5 og manglet design. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Du sier design som er et ganske vidt begrep.. er det standard HTML med CSS vi snakker om her? Er helt umulig å hjelpe deg noe når du ikke gir noen som helst informasjon om selve produktet ditt. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det er en rekke med ting som kan være galt her. Start med å sjekke det grunnleggende: Har koden din <html>, <head> og <body> tager som er rett plassert og avsluttes korrekt? Har filene dine rett filnavn/extension? Har du overført alle filene som designet avhenger av (CSS, bilder, JS, kildekode og annet)? Har anonyme brukere på nettserveren tilstrekkelig tilgang til å lese filene? Du kan med fordel legge en lenke til nettstedet ditt her, så kan vi enklere hjelpe deg. Slik det er nå, har du spurt et «hvor stor er en fisk»-spørsmål. Lenke til kommentar
EmilFabian Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Sikker på at du har lagt inn kodene i HTML-delen og ikke under Design-delen? Endret 20. mai 2011 av EmilFabian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå