Virke Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Bilde av problemet. Som dere kan se er det noen få prikker her og der. Det pleier å være mange flere, men de fleste forsvinner når jeg tar print screen. Disse prikkene er utrolig irriterende. Jeg har oppdatert alt av drivere, støvsugd kabinettet, og delene mine får massevis av luft. Specsa lyder: Radeon HD 3870x2 AMD Athlon x2 6000+ 3ghz 3gb corsair minne Gigabyte GA-MA790X-UD3P HK Noen som har vært borte i noe lignende? Endret 18. mai 2011 av MrWinkietinkle Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Klarte du ikke å gjøre bildet mindre? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kan det være døde pixler? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Skal være svært nå. Enda et bilde. Tviler på det, ettersom de er over hele skjermen og følger gjerne musepekeren. De blinker også. Dere ville ikke sett døde pixler heller. Man tar jo seff ikke print screen av selve bildet på skjermen, men av signalet skjermkortet sender elns. Endret 18. mai 2011 av MrWinkietinkle Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Screenshot taes av displaybuffer. Det der ser ut som enten en dårlig driver, eller et døende skjermkort, typisk når en av minnebrikkene på skjermkortet begynner å få det litt tungt. Har du et annet du kan prøve med? Skjer det i bios? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Har et annet gammelt et. Reformaterte akkurat og skaffet meg windows 7, og dermed ny driver, men det er et par dager før dette skjedde. Skal prøve driver -> sjekke bios -> annet skjermkort. Når jeg gikk inn på sidene til AMD for å finne ny driver så var 2/3 av pixlene på skjermene dekket med disse prikkene. Tok derfor ut 3780x2 og puttet inn et gammelt GT 7600. Det funker det, men er ikke noe særlig å game på... Endret 18. mai 2011 av MrWinkietinkle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå