spamex Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Hei Eg er 14 år, så eg går på ungdomsskolen. Eg har erfaring med å ha kjæreste, kom ut av ett forhold for 5 måneder siden. Men så til saken. Det er ei jente i klassa min som eg liker, men eg vet ikke om ho liker meg. Eg vet at ho har likt meg før. Ho er mye med 10.klassinger og eg syns det ikke er gøy å være med de, men ganske med ho. Eg har heimkunnskap på skulen og der eg på gruppe med ho så eg er med ho da. Men eg har ikke peiling på hvordan eg finner ut om ho liker meg eller om eg kan få ho til å like meg. Takk for hjelpen Mvh VenaTio. Endret 18. mai 2011 av VenaTio Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Prat med henne. Easy as that 1 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Men burde eg si til ho at eg liker ho? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Be henne med ut og del en pizza og et par cola, så skjønner hun at du liker henne. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 er ikke så lett :S Bor 2 mil fra hverandre og eg bor i en liten bygd Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) 2 mil?!? Det er da bare et steinkast! Om 2 mil er nok til at du gir opp, er det kanskje ikke verdt det? Det er kun i amerikanske filmer at man blir sammen med nabojenta. Det fungerer ikke slik i den virkelige verden. Selv traff jeg min bedre halvdel nesten 40 mil unna. Ingenting er noe hinder om man legger godviljen til. Endret 21. mai 2011 av Ordinary guy Lenke til kommentar
spamex Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 2 mil?!? Det er da bare et steinkast! Om 2 mil er nok til at du gir opp, er det kanskje ikke verdt det? Det er kun i amerikanske filmer at man blir sammen med nabojenta. Det fungerer ikke slik i den virkelige verden. Selv traff jeg min bedre halvdel nesten 40 mil unna. Ingenting er noe hinder om man legger godviljen til. Ja det er sant. Eg gir ikke så lett opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå