<WinNeM> Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Som tittelen tilsier, jeg har prøvd å koble mine ørepropper i headphone jack'n på siden av min HP ProBook 6550b. denne laptop'n er helt ny jeg har aldri hatt noen høytallere/headset koblet opp med den før, Men får kun lyd i laptop'n sine egne høytallere, har vært inne på Device Manager og den har lyd driverne, var 2 forskjellige og begge har den beste oppdateringen i følge WIndows 7 Enterprise. EDIT: Disse øreproppene fungerer på min iPhone. og er "SkullCandy" Inne på "Playback Devices" så har jeg kun " Speakers " hvor headphone jack vanligvis ligger under & HDMI DIgital Audio, siden jeg ikke har noen HDMI kabel i pcn så er denne selvsagt "not plugged in " Plugger jeg i øreproppene mine skjer det absolutt ingen ting, de krever ikke noen drivere elns spesielt, men virker som datamaskinen ikke finner dem. Pcn er up-to-date. forslag? her er et lite bilde. Endret 18. mai 2011 av <WinNeM> Lenke til kommentar
amund91 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Dersom hodetelefonene er med mikrofon så kan det hende at de ikke fungerer. Det er hvertfall slik at de ikke vil fungere på veldig mange mp3-spillere, så det er nok greia. (Made for iPhone) Lenke til kommentar
<WinNeM> Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 nei er ingen mikrofon, er bare helt standard ørepropper uten knapper eller noen ting. derfor jeg syns det er litt rart at det ikke bare kjører på pnp Lenke til kommentar
sono1 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 prøv å laste ned en realtek driver, der kan du endre om lyden skal være i hodetelefoner,høytalere osv Lenke til kommentar
<WinNeM> Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 veit du hvor jeg kan finne det? (Direkte link) for prøvde å laste ned en rekke forskjellige på http://www.realtek.com.tw/ men fikk bare feilmelding: og så avbrøt instalasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå