Gå til innhold

[Løst] Chrome - Lagre Facebook-chatlog?

TMB

Anbefalte innlegg

Er det mulig å lagre chatlogen fra Facebook chat på noen måte, når jeg bruker Chrome? Fant én utvidelse, Facebook Chat Archive, men den funker jo ikke.... og hvis jeg Googler, finner jeg bare gamle, utdaterte utvidelser som ikke funker lenger.

Noen som vet? Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å lagre chatlogen fra Facebook chat på noen måte, når jeg bruker Chrome? Fant én utvidelse, Facebook Chat Archive, men den funker jo ikke.... og hvis jeg Googler, finner jeg bare gamle, utdaterte utvidelser som ikke funker lenger.

Noen som vet? Takk.

Lagrer ikke facebook disse samtalene i meldingsboksen? Evt. ville jeg tatt en titt i API'en deres.

Endret av nwinger
Lenke til kommentar

Noen som vet? Takk.

Lagrer ikke facebook disse samtalene i meldingsboksen? Evt. ville jeg tatt en titt i API'en deres.

Det er forskjell på chat og meldinger på Facebook, de lagrer meldinger men ikke chatlog. Kan desverre ikke noe om å lage egne utvidelser :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hmmm, alle mine chatlogger blir automatisk overført til meldingsboksen her - og har ikke gjort noe spess for å få det til ...!? Kjører forøvrig med chrome

Lenke til kommentar

Hmmm, alle mine chatlogger blir automatisk overført til meldingsboksen her - og har ikke gjort noe spess for å få det til ...!? Kjører forøvrig med chrome

Hvor i meldingsboksen finner du de?

Endret av TMB
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

I den "vanlige" - de kommer opp i stigende rekkefølge

Edit: Legger til at ved videre chatting (legges samtalen) til den personen i meldingsboksen man originalt startet med (hmm, ble dette litt uforståelig?)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Her får jeg kun opp vanlige personlige meldinger i meldingsboksen, ikke chatlogg..... :S

"tjenesten" skjedde (uten min viten) for ca. 1 mnd. siden. Det som da skjedde var at chat og meldinger ble integrert, men som sagt har jeg ingen aning om det var fra fb sin side eller at jeg har gjort noe med browser (hehe, ikke bestandig man husker "plystre"). Har ingen spesielle "utvidelser" heller.

Lenke til kommentar

Noen som vet? Takk.

Det er forskjell på chat og meldinger på Facebook, de lagrer meldinger men ikke chatlog. Kan desverre ikke noe om å lage egne utvidelser :p

Nei, det er ikke forskjell på chat og meldinger på Facebook etter at det nye systemet ble rullet ut. Alt lagres sammen i en logg nå, om du sjekker innboksen. (Vet riktignok ikke om alle brukere har fått dette enda)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...