ErikBlodøks Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei dere. Kan starte med aa fortelle litt om meg selv: Har trent styrke i 5 aar ca. trent veldig forsiktig, og gradvis oekt vekten paa stanga. Har ogsaa i 4 aar jobbet som elektriker. da staar man ofte i gardintrapp, og av og til nede paa kne ogsaa. Har siste maaneden opplevd svake smerter i kne ved kneboey, kun i det venstre. Selv tenkte jeg at det gaar nok over av seg selv. Naa i sist uke loeftet jeg 170kg markloeft, ingen smerter eller noenting. Saa spilte jeg fotball med kompisene dagen etterpå, varmet opp i 5-7 mins, kjenner at det er litt vondt i venstre kne. vi spiller, det blir en del loeping.. blir svett og sliten.. vi stanser litt, kanskje 30 sekunder.. saa skulle vi starte igjen, jeg setter igang til aa loepe.. men saa kjenner jeg at plutselig kommer den svake smerten som var foer, kjempe sterkt.. jeg stopper opp med en gang. gaar forsiktig til siden.. kjenner at beinet er vondt aa bøye, saa vondt at jeg ikke klarer å bøye det helt til. opplevelsen nå er som når man har fått muskelstrekk: for å bøye beinet ut igjen så må jeg liksom strekke det langsomt ut pga det stivner litt til på en maate. bestemmer meg der og da for aa avslutte fotballkvelden. unngaar aa belaste kneet saa mye som mulig etter det. Neste dag kjennes det greit nok ut, jeg kan gaa greit. men kjenner at belaster jeg beinet mens det er i boey, gjoer det straks vondt. Hendelsen skjedde sist onsdag: 11/5 kl. 1930. Naa er det onsdag 18/5.. kjenner ting er bedre, men er fremdeles smerter ved belastning under boeyd bein. Hva gjoer jeg naa? Hvor lenge maa jeg vente til aa trene bein og markloeft? Hva kan det vaere at jeg feiler? Er det alvorlig? Kan meddele at jeg ikke er flink til aa toye ut etter trening. har i det siste toyd ut bakside laar litt.. men vil si at jeg er ganske stiv. Haaper noen kan hjelpe meg! Sad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå