XtraLars Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hei. Jeg tenkte jeg skulle blåse vekk snørrunger på LAN. Dette vha 4 Delta-vifter (2 for innsug og 2 for BLÅS!) Men siden disse bråker fælt, vil jeg ha en Rheobus til å styre disse. Den heldige utvalgte er Sunbeam sin 20Wx4 rheobus. Det står at Delta-viftene tar 10.8W, så det burde da ikke være noe problem? Er gøyt å blåse vekk 10-åringer på LANs, men ikke fullt så gøyt om strømforsyningen tar kvelden i samme slengen. Trenger jeg no mer enn 360W PSU til no slikt? - XtraLars - Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 You need ONE ZILLION WATTS!! neida bare tulla Det er jo bare å prøve egentlig, tror du kunne ha kjørt ditt nåværende system på 300W PSU. Så jeg tror du teoretisk kan gjennomføre dette. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 på lan er de ikke så bråkete. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 på lan er de ikke så bråkete. Sist lan jeg var på var ikke bråkete.. så jeg kjørte ikke mine vifter på fult fordi det støya for andre og.. Lenke til kommentar
XtraLars Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Æssa. Man bruker jo headset på nettverk alikevel. Litt støy er bare sunt. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Har det du har tenkt på selv jeg.. Morro på lan ja Lenke til kommentar
XtraLars Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Hvilket Lian Li kabinett har du? har du denne, da? http://www.microplex.no/rubweb/prodpics/LCFG80FY1.JPG prikken over i'en på verket det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå