Odesseiron Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Vår spillturnering i StarCraft II og Crysis 2 fortsetter i kveld. Les hele saken Lenke til kommentar
AwesomO Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 =) genialt dette egentlig. Skulle ønske jeg var bedre i sc2! Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 =) genialt dette egentlig. Skulle ønske jeg var bedre i sc2! haha, det var nyaktig det jeg skulle skrive! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Vi kommer fortsatt til å dele ut en hel drøss med dagspremier, så det vil alltid lønne seg å delta. Dessuten er det jo lærerikt! Lenke til kommentar
NoShoes Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Men gutter i Gamer.no, hva med å ikke legge sånne ting midt i verste eksamensperioder ? Lenke til kommentar
AwesomO Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hehe kunne meldt meg på ja, men å spille mot feks diamond når jeg selv er i bronze vil jeg faktisk begynne å grine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå